normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Hei! Dette blir min første post her på forumet! Gikk tidligere idag til innkjøp av min første bil, en BMW 318i 1997 model. Jeg gav 59 tusen for den! Den har bare gått 138 tusen km, kun hatt en eier(en 65 år gammel pensjonist som har passe ypperlig på den) Den har følgende utstyr: To-soners klimaanlegg, antispinn, ABS, sentrallås, avansert kjørecomputer! Bilen har aldri vært krasjet, ripet opp eller bulket, og lakken er svært fin! Har jeg gjort et godt kjøp? Legger ved bilder! Vinterfelgene er ikke akkuratt noe serlig, men synes sommerfelgene var ganske så ok til å starte med. Ønsker gjerne tips til hva jeg evt kan gjøre for å frisken den opp litt!
tmice Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Gratulerer å velkommen! Få ut noen bilder av bilen.
normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Gratulerer å velkommen! Få ut noen bilder av bilen. Takk for det! Her er bilder! Synes den er veldig pen, både utvendig og interiør. Svært pent brukt
Gjest Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Ser ut som et meget pent eksemplar det der! Prisen var helt ok også, de vokser ikke på trær de bilene i slik tilstand. Greit med klima også Nå må du bare få på M-pakke:) Hehe! Gratulerer med ny BMW og velkommen til klubben;)
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Jøss... det var en pen E36... er den like fin når du er ferdig med den også ?... ... Velkommen til bimmers...
normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Ser ut som et meget pent eksemplar det der! Prisen var helt ok også, de vokser ikke på trær de bilene i slik tilstand.Greit med klima også Nå må du bare få på M-pakke:) Hehe! Gratulerer med ny BMW og velkommen til klubben;) Takk takk! Jeg er veldig ivrig ( når lommeboka fylles opp igjen) etter å fikse litt småting på den for å få den til å se bedre ut, og jeg kan glatt inrømme at jeg er totalt blank på styling, og kan sikkert litt mindre enn average om motor etc i tillegg. Har heldigvis kontakter som har peiling. Hva kan jeg gjøre ang utseende for å få den til å se enda bedre ut? Gjerne forslag til interiør også! Motor vil jeg ikke ta meg av med det første! thanks:)
normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Jøss... det var en pen E36... er den like fin når du er ferdig med den også ?... ... Velkommen til bimmers... takk for det! er veldig fornøyd. Jeg har lappen om ikke så lenge( fyller 18 om en mnd) og jeg er bestemt på å ikke kjøre gris i starten, med tanke på at jeg er så fersk, at det er vinter etc. Har betalt hele bilen av opptjente penger så vil ikke herpe noe:D Skal passe godt på den!
Janka7 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... 0#img_3522 Min favoritt-E36. Coupe riktignok, men kan alltids bli inspirert likevel da:) Grattis med bilen!
520ia Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Så kjempe fin ut gratulerer. Smart valg av bil.
normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83236&postdays=0&postorder=asc&start=0#img_3522Min favoritt-E36. Coupe riktignok, men kan alltids bli inspirert likevel da:) Grattis med bilen Takk for link, kjempenyttig! Så kjempe fin ut gratulerer. Smart valg av bil. Takk for det!
Andreas1 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 takk for det! er veldig fornøyd. Jeg har lappen om ikke så lenge( fyller 18 om en mnd) og jeg er bestemt på å ikke kjøre gris i starten, med tanke på at jeg er så fersk, at det er vinter etc. Har betalt hele bilen av opptjente penger så vil ikke herpe noe:D Skal passe godt på den! Hvis du ikke kjører gris i det hele tatt så har du den utrolig nok enda lenger Gratulerer med bil og velkommen til bimmers. Jeg er veldig ivrig ( når lommeboka fylles opp igjen) etter å fikse litt småting på den for å få den til å se bedre ut, og jeg kan glatt inrømme at jeg er totalt blank på styling, og kan sikkert litt mindre enn average om motor etc i tillegg. Har heldigvis kontakter som har peiling. Hva kan jeg gjøre ang utseende for å få den til å se enda bedre ut? Gjerne forslag til interiør også! ! Det er ingen ting som tilsier at du MÅ ha styling etc. En ren og velholdt bil, gjerne med hvite blinklys og et sett med greie felger gjør mye
normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 takk for det! er veldig fornøyd. Jeg har lappen om ikke så lenge( fyller 18 om en mnd) og jeg er bestemt på å ikke kjøre gris i starten, med tanke på at jeg er så fersk, at det er vinter etc. Har betalt hele bilen av opptjente penger så vil ikke herpe noe:D Skal passe godt på den! Hvis du ikke kjører gris i det hele tatt så har du den utrolig nok enda lenger Gratulerer med bil og velkommen til bimmers. Jeg er veldig ivrig ( når lommeboka fylles opp igjen) etter å fikse litt småting på den for å få den til å se bedre ut, og jeg kan glatt inrømme at jeg er totalt blank på styling, og kan sikkert litt mindre enn average om motor etc i tillegg. Har heldigvis kontakter som har peiling. Hva kan jeg gjøre ang utseende for å få den til å se enda bedre ut? Gjerne forslag til interiør også! ! Det er ingen ting som tilsier at du MÅ ha styling etc. En ren og velholdt bil, gjerne med hvite blinklys og et sett med greie felger gjør mye Helt enig med deg! Har uansett ikke tenkt på å ha noe heftig styling, jeg vil IKKE at den skal bli harry, det er målet:P Det jeg ønsker er at den blir litt tøffere, så bla. en som hadde lakkert grillen sort, litt kult? Enig i at felger gjør susen, men vet ikke om jeg vil kjøpe vinterfelger, venter med det til sommeren tenker jeg. Det jeg er på jakt etter er altså litt mild styling tips:D
marararius Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Kjøp fra prosjekt34 her på forumet.. www.st-import.no Utrolig bra service, og bare gode erfaringer med han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå