dolla87 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Tenkte jeg fikk legge ut bilde av gullet mitt jeg å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Flere bilder, ta de med et godt digitalkamera og i dagslys Ser bra ut den vogne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 kommer fler gobilen detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Snaisen den der !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Dette ser bra ut! Da mangler vi bare bilder av bil og dame og sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Får se da vet dere ;P må først bli like snasen som bilen jeg da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Neimen ikke så værst bilde på FHM heller Ser ut som en fin E30 også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 fin e30... "minner litt om min"... samme farger på bil og felger osv noen planer for den da? ett bilde av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Nå er jeg ingen stor fan av badlook eller øyelokk, men bortsett fra det var bilen din veldig pen. Har du noen videre planer for den? Utifra fhm bildet og bilvalget, faller du under kategorien "drømmedame". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 kunne lagt ut litt mer enn 1 bilde av bilen da! fin bil, men jeg og er heller ikke stor fan av sånt badlook panser... men ellers fin bil! videre planer for den? ser ut som om den kunne trenge spacere bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 ja nå har jeg hørt det å.. drømmedame faktisk hehe.. heldig gutt jeg har da hehe..nye felger er på vei..denna uka faktisk..men de skal itte rulle før til våren ) og har faktisk samme felger på den nå som de hvite dine Roaldj bare 15" i sølv Flere bilder kommer serru og jaa, har planer for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 oi! virka veldig hel og fin denne! lakkert nylig eller? ser ikke ut som om den er veldig plaga med rust heller? lyst til å dele planene dine kankje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Var ikke dette en 316? Satt inn is motor nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Denne stod jeg parkert ved siden av(vi snakker ikke mer enn 10 min +/-) under Elverumsdagene ved et rødt hus. Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå