Gå til innhold

¤ Bayer`n ¤ Nye bilder! :))

dolla87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grattis med bra innslag i Gatebil :) gikk ikke mange sekundene før jeg såg det var din :)

"tipper vi det rett, hadde ikke vært noe problem å få bilder av henne i bikini" hehe.. prøvde de ikke engang? :P

hvilken tatto er det du har på leggen da? :P

hehe..kune godt ha "poset" jeg.. :-D ikke noe problem, men ble en litt mer

avslappet holdning på de bildene der gitt ;-) hehe.. ikke helt fornøyd med meg selv på de men slik er det ;-) er bilen som er hovedpoenget der :-)

Sist jeg sjekket å hadde ikke jeg noe tatto på leggen men cecilie felice på sidene etterpå har det ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil, grattis. har ikke fulgt helt med i tråden her, men er det OZ Futura felger eller Keskin kt1? kledde bilen uansett, dim på hjula? frister med ny e30 nå, bare synd de fleste er søppel, hvis ikke så koster de skjorta :)

Har ikke vært av de mest aktive her heller jeg da..hehe.. ;-)

Er keskin KT1 ja, 9x16, men jeg skulle ha fått senka bilen mer egentlig, for synes fremdeles det er litt for mye glippe mellom hjul og hjulbue der ;-) Gidder liksom ikke kjøpe større hjul heller, for er ikke så fan av det på den typen biler..

Finnes da mange vettuge til grei pris også, litt jobb må man legge i gammel bil uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318IS maskin som satt i da eller? Kjempefin bil hvertfall :D Jeg som kjørte den røde 6-serien mye bak deg :P kjørte vel forbi tilslutt :P

Sitter i den ja :-) hehe..mulig jeg husker det, men når du kjørte så var det nok typen som satt bak rattet, og jeg i passasjersetet ;-)

Kjørte selv i dameheatet jeg ;-) skulle egentlig utpå mer blant dere gutta og men, ble ikkeno av, for tror den bilen hadde fått nok da ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen e30 du har frøken :) Morro å få bilen avbildet i gatebil da :)

Var veldig moro ja:-)

Var ikke jeg som sendte inn forespørsel heller vet du :-) ble kontaktet av camilla snuppa :-)

Heldig dua ;) Be a kontakte meg å da :lol:

;-) hehe.. Hvis du vil være bøllejente så :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice bil, grattis. har ikke fulgt helt med i tråden her, men er det OZ Futura felger eller Keskin kt1? kledde bilen uansett, dim på hjula? frister med ny e30 nå, bare synd de fleste er søppel, hvis ikke så koster de skjorta :)

Har ikke vært av de mest aktive her heller jeg da..hehe.. ;-)

Er keskin KT1 ja, 9x16, men jeg skulle ha fått senka bilen mer egentlig, for synes fremdeles det er litt for mye glippe mellom hjul og hjulbue der ;-) Gidder liksom ikke kjøpe større hjul heller, for er ikke så fan av det på den typen biler..

Finnes da mange vettuge til grei pris også, litt jobb må man legge i gammel bil uansett :-)

hehe, ja jeg veit at det på påberegnes arbeid, men er bra forsynt etter mye styr etter en restaurering av en E34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste jeg hadde sett den før da jeg så den i Gatebil ja.:) Var ikke denne til salgs for en stund tilbake på autodb også?? :)

den var ute til salgs ja..hehe..men ombestemte meg ;-)

Da liker jeg deg enda bedre!! Kan ikke selge slik vettu.:)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...