SteffenM2 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Så det var denne som var i GB magazinet ja! Grattis med reportasje, flott bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 hvorfor har ikke jeg lagt merke til denne før a? en stk pen e30. Vært i skyggen av poppis bila inne her ve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Går bra denne kjerra her da Trodde det var en 325 jeg kjørte bak! Rull inn du a påsan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Så det var denne som var i GB magazinet ja! Grattis med reportasje, flott bil du har! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Var du med oppover til Våler lørdagen? Felleskjøringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Dolla var nok ikke med på felleskjøringa, men jeg var det hvertfall om det var meg du mente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ok, var en rød E30 med samme baklykter som lå foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Jeg var nok ikke med på noe felleskjøring nei Kom etter alene og fikk mange rare blikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Går bra denne kjerra her da Trodde det var en 325 jeg kjørte bak! Rull inn du a påsan Skal ikke mye til for å få en iS til å gå som en 325 vettu Du bytter ikke motor vel Har iS turbomotor stående jeg, kan montere i bilen for deg å Var forresten jeg som tok teknisk på bilen din på lørdagen på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Press på monstermotoren din på Lena a, Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Er ikke no monstermotor akkurat men funker over gjennomsnittet bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Mange er slik at bakfanger å sidesjørt som er litt lav ikke skal på E30. Men hvorfør gjøre det slikt at bilen ser slik ut? XD SEr ut som en brøytebil. Bilen skal jo ikke være kjempe lav forran å kjempe høy bak og på sidene. Ellers var bilen fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Går bra denne kjerra her da Trodde det var en 325 jeg kjørte bak! Rull inn du a påsan Skal ikke mye til for å få en iS til å gå som en 325 vettu Du bytter ikke motor vel Har iS turbomotor stående jeg, kan montere i bilen for deg å Var forresten jeg som tok teknisk på bilen din på lørdagen på våler Har du det altså? B-) hehe.. Skulle hatt noe deler jeg gitt..må få ut fingra snart å skal det skje noe med bilen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Mange er slik at bakfanger å sidesjørt som er litt lav ikke skal på E30. Men hvorfør gjøre det slikt at bilen ser slik ut? XD SEr ut som en brøytebil. Bilen skal jo ikke være kjempe lav forran å kjempe høy bak og på sidene. Ellers var bilen fin. Haha Jeg har bilen min akkuratt slik jeg selv vil jeg Dessuten HATER jeg plastikk joller! Så da får den heller duge til snøbrøyting istedet ;-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 GROM bil det her da =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå