Haug Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Gromt! Begynner å bli veldig riktig nå! Hakke vurdert å fjerne badlooken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Joo..jeg har det faktisk men mange mener den bør være der..men tror den forsvinner etterhvert gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Da frosvant badlooken gitt Likte bilen min mye bedre slik den er i "trynet" den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Så bilen din på søndag parkert utenfor ærbesplassen din Blitt pen denne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Få på kromnyrer og rondellen på panseret så blir det enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 med så mye sort på bilen vil det kræsje litt med crom-nyrer tror jeg. kjipt å måtte bytte panser for å få på logoen igjen også da syns bilen ser rå ut jeg nå, savner min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Utrolig bra! Bilen ble mye mer våken nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Veldig fornøyd med den selv om dagen! Skulle egentlig kostet på den nytt senkesett også men..Et par cm for mye å gå på enda gitt.. Men har ikke dårlig tid jeg, som aldri kommer til å bytte ut denna bilen... hehe Kommer nok ikke til å sette på igjen chrom nyrer nej..liker bedre det helsvarte jeg Smaken er som baken vet dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Yyeeeiii Å sitte 8 timer i bil var jaggu verdt det.. For nå skal det bli andre boller her! \:D/ Vinteren får bare komma..men best at den også forsvinner fort..he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Ble en ny bil etter at bad looken forsvant mangler bare et emblem i fronten der nå. Men åssen hadde det vært og lakka speila i bilens farge? Vet ikke jeg, men innbiller meg at det hadde sett litt bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup-Racing Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 ble gromt uten bad-look og med m-tech front:) bare å glede seg til våren og se om du har fått noe mer fart på bilen:) har lillesøster fått prøvd gullet enda el:p? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ser ut til at ting kommer til å ta litt lengere tid enn forventet..siden bilen jeg hentet ifra sverige ble totalvrak etter at min samboer og en kamerat var ute å testkjørte Men gråter ikke av den grunn, for dette skal jeg klare å få til! det får bare koste Sistersen har ikke fått prøvd den nej!!..kan da ikke risikere å få at den i deler å da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ble en ny bil etter at bad looken forsvant mangler bare et emblem i fronten der nå. Men åssen hadde det vært og lakka speila i bilens farge? Vet ikke jeg, men innbiller meg at det hadde sett litt bedre ut Speilene skal lakkes i bilens farge ja Det kommer, det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Jeg er jo dødstreig inne her om dagen..oppdaterer svært sjelden igrunn Men har ikke akkuratt hatt så stor forhåpning til ting etter det som hendte tidligere i høst, men nå har jeg fått tilbake trua! Noe av det som står på planen fremover: * Lakke flere flater, i verste fall hele bilen i samme farge. (mulig panseret får noe helt eget) * Da også speiler i bilens farge * Nytt og bedre interiør * Mørkere ruter rundt om * M tech II vinge * Justerbart senkesett (høyde og stivhet) * Ny motor!! Som sparker! Også tipper jeg det blir en hel del småjusteringer og plukk og pirk..Gleder meg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå