Tronstad Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 frekke tights / bukser, mer on topic, så er bilen fin den , men jeg syns du burde droppe badlooken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 utrolig pen bi U go girl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Nydelig E30 Synest du burde beholde badlooken hvis du liker den. Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 merkelig at ingen vil ha bilder av guttene foran bilene sine ^^ hehe men tøff jente til tøff e30 (men ja, badlooken must go!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 hehe Tenker nok badlooken blir jeg, vært usikker en stund, men fler her hjemme som jeg har fått streng beskjed av at den skal bli ;p Så da blir den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Jeg hadde fjernet den, selvom den representerer deg ganske bra Lena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 bilen eller badlooken som representerer meg mener du? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, bad girl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Syns det så bra u jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Jeg bad girl ja ;D særlig ;p Bare snill jeg, ihvertfall mot ungen min(bmw`n) Ron: takker og bukker Meneh..må få på noen senterringer snart jeg tro jeg..ellers rister jeg da ut av bilen snart..stakar, er ikke bra for`n ;/ Ikke kjørt uten det så lenge så det går vel bra frem til jeg får de, som jeg håper jeg snart får! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, det syns, bilen er veldig lekker : ) fornøyd med hjula forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 fornøyd ja!! tullet du ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Jeg og typen brukte dagen i dag til litt anna enn de fleste andre Vi hadde nemlig en liten vårvask av bila våre Da ble bilen min fornøyd vet dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Fine bilder og ikke minst fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Kjempefin var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå