Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fornuftig 17. mai Lena! :) Tror E30'n din er den eneste jeg har sett som kler den typen baklys, forresten.

Skrevet
Fine bilder :D

og ikke minst fine biler!

Og du, din snik! Poste innlegg i forumet uten å svare meg på PM. :roll:

Skrevet

Hjelp!!

Noen som kan hjelpe meg litt her nå, er ihvertfall verdt forsøket ;)

Jeg kjøpte meg dissa keskin kt1 felga hos quality autoimport vet dere, også fulgte det selvfølgelig ikke med senterringer.. ;( Å nå

rister det veldig, noe som da ikke er bra..

Har sendt de mail å hørt om de kan sende etter slike, men det går treeeegt..det har ikke jeg tida til.. så lurer på om noen her inne kan skaffe meg det fort kanskje? :oops:

Skrevet
Hjelp!!

Noen som kan hjelpe meg litt her nå, er ihvertfall verdt forsøket ;)

Jeg kjøpte meg dissa keskin kt1 felga hos quality autoimport vet dere, også fulgte det selvfølgelig ikke med senterringer.. ;( Å nå

rister det veldig, noe som da ikke er bra..

Har sendt de mail å hørt om de kan sende etter slike, men det går treeeegt..det har ikke jeg tida til.. så lurer på om noen her inne kan skaffe meg det fort kanskje? :oops:

Det er bare å dra til nærmeste dekk verksted så har de nok slike liggende :)

Skrevet

ja, vet jo det da..men sjelden de har slik liggende å da må jeg vente masse mer.. :roll: litt dårlig erfaring med vianor å blant annet.. derfor jeg tenkte kanskje noen bare hadde liggende hjemme da vet deeree :wink:

Skrevet

Vianor er idiotsjappe ja, men er vel greit å bruke ettersom du bare skal ha senterringer. Jeg har noen momosenterringer, men tviler på at de passer...

Skrevet

Denna jenta her er flink ho skjønner du ;) jaggu fikk jeg ikke svar at QA skulle sende de med en gang i dag gitt.. men gjenstår å se om det skjedde da ;)

Skrevet

Vært ute å drevet litt med bayern i dag å jeg vett :wink: Fikk for en veldig god stund siden to godt brukte m tech framstoler. Passasjer stolen er egentlig ganske grei, men sjåfør stolen bærer sitt preg ;/

Den tyipiske slitasjen på venstre side etter mang en rumpestump som har glidd opp og ned av setet 8) Siden jeg da ikke for øyblikket har nok i pengepungen eller mulighet til å få trekt om disse lagde jeg en midlertidig løsning jeg :wink:

Fant en sliten jeans jeg har å klipte til biter som jeg for hånd sydde på og frynset litt til i ytterkanta ;) Ble litt harry, men bedre enn store hull og masse skumgummi som tyter..

Har ikke bilde nå, men vet ikke om det er verdt å legge ut heller ;)

Skrevet

Det var vel denne jeg havnet foran når jeg ankom Elverum for en tid tilbake?

Ordentlig breial E30 med de hjula der! Flott kjerre :)

Skrevet

Noen som har en helt strøken høyre skjerm att meg?? :)

Litt rimelig, må ha ny for har oppstått masse rustbobler nederst på den allerede på grunn av dåårlig grunnarbeid.. ;( Dette er da en 89 mod facelift..

Kjekt om noen har eller om dere vet om et sted man får tak i det raskt og til en litt rimelig penge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...