316 Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Fornuftig 17. mai Lena! Tror E30'n din er den eneste jeg har sett som kler den typen baklys, forresten.
316 Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Fine bilder og ikke minst fine biler! Og du, din snik! Poste innlegg i forumet uten å svare meg på PM.
dolla87 Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 Bare å dra han der håvard litt i øra det Men takk for det! Synes den kledde de veldig godt selv, sexy rumpe veit du ;p
dolla87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Gråværsdaag...huffe.. Det liker vi ikke når jeg sto å vaska i hele går asså.. Men får vel bare tåle det
dolla87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Hjelp!! Noen som kan hjelpe meg litt her nå, er ihvertfall verdt forsøket Jeg kjøpte meg dissa keskin kt1 felga hos quality autoimport vet dere, også fulgte det selvfølgelig ikke med senterringer.. ;( Å nå rister det veldig, noe som da ikke er bra.. Har sendt de mail å hørt om de kan sende etter slike, men det går treeeegt..det har ikke jeg tida til.. så lurer på om noen her inne kan skaffe meg det fort kanskje?
S.Arnesen Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Hjelp!!Noen som kan hjelpe meg litt her nå, er ihvertfall verdt forsøket Jeg kjøpte meg dissa keskin kt1 felga hos quality autoimport vet dere, også fulgte det selvfølgelig ikke med senterringer.. ;( Å nå rister det veldig, noe som da ikke er bra.. Har sendt de mail å hørt om de kan sende etter slike, men det går treeeegt..det har ikke jeg tida til.. så lurer på om noen her inne kan skaffe meg det fort kanskje? Det er bare å dra til nærmeste dekk verksted så har de nok slike liggende
dolla87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 ja, vet jo det da..men sjelden de har slik liggende å da må jeg vente masse mer.. litt dårlig erfaring med vianor å blant annet.. derfor jeg tenkte kanskje noen bare hadde liggende hjemme da vet deeree
316 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Vianor er idiotsjappe ja, men er vel greit å bruke ettersom du bare skal ha senterringer. Jeg har noen momosenterringer, men tviler på at de passer...
dolla87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Denna jenta her er flink ho skjønner du jaggu fikk jeg ikke svar at QA skulle sende de med en gang i dag gitt.. men gjenstår å se om det skjedde da
dolla87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Vært ute å drevet litt med bayern i dag å jeg vett Fikk for en veldig god stund siden to godt brukte m tech framstoler. Passasjer stolen er egentlig ganske grei, men sjåfør stolen bærer sitt preg ;/ Den tyipiske slitasjen på venstre side etter mang en rumpestump som har glidd opp og ned av setet Siden jeg da ikke for øyblikket har nok i pengepungen eller mulighet til å få trekt om disse lagde jeg en midlertidig løsning jeg Fant en sliten jeans jeg har å klipte til biter som jeg for hånd sydde på og frynset litt til i ytterkanta Ble litt harry, men bedre enn store hull og masse skumgummi som tyter.. Har ikke bilde nå, men vet ikke om det er verdt å legge ut heller
Torek Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Det var vel denne jeg havnet foran når jeg ankom Elverum for en tid tilbake? Ordentlig breial E30 med de hjula der! Flott kjerre
dolla87 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Noen som har en helt strøken høyre skjerm att meg?? Litt rimelig, må ha ny for har oppstått masse rustbobler nederst på den allerede på grunn av dåårlig grunnarbeid.. ;( Dette er da en 89 mod facelift.. Kjekt om noen har eller om dere vet om et sted man får tak i det raskt og til en litt rimelig penge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå