Sir Hofstad Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Kan maskinere opp det som trengs evt ordne hele sett for å montere Eaton skrukompressorer på M50, bla. Noe interesse for dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Det er absolutt av interesse. Men pris på sett/kit er jo en liten grej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Spørs hva folk vil ha. Men kan få maskinert opp det som trengs for å montere kompressor eller kompl. Bla trenger man adapter/brakett for å fjerne oljefilterhus (kan benyttes for S50 innsug på M50 også). Spørs det om de bare vil ha adapter osv. Kan legge ut priser hvis det er interesse. Det jeg vet er at det er vanskelig å få tak i slikt ferdig maskinert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Jørgen Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Meget intresert jeg vertfall! Har just Handlet meg en Eaton M65. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Kan legge ut priser hvis det er interesse. Ja, takk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Jørgen Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Ser ut som jeg må i CNC med den oljefilteradapteren om det skal bli 100%. Kan ta bilde så forstår dere bedre. Men er heldig å ha en nabo som er operatør og tar enkeltbestillinger, men vet ikke pris enda. Braketten kan lages slik at dere kan lage egne hull til kompressorer hvis de er av annen type. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts