Bimmers Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei! Plaget med endel sporing. En bekjent fortalte meg om denne siden, har lest litt nå og er sjokket over at jeg ikke viste om denne siden før ! Har en 318is coupe fra 94. som jeg har eid i snart 2år nå. Men i det siste synest jeg bilen har blitt myk, sporer og har ikkje lenger "bmw" følelsen. Ok, så tenkte jeg at det var på tide å gjøre noe med det. Tror dere dette vil fungere greit? Power-Flex. http://www.turbofun.no/product/441542/P ... serie.html Hvordan er dette og montere? Klarer jeg det selv, uten spesial verktøy? Senkesett. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... r=IABM2349 50-15. Ok? Fjærbeins stag; Front http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43309.jpg Bak http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43308.jpg Hm, når dere gir meg "go" bestiller jeg dette Noe annet som kan kjøpes for å få bilen stivere? og slutte å spore? Kan kast i en felg forårsake dette? (er nettopp balansert)
drunken' Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Skjekket lufttrykk? Det kan ha mye å si på sporing!
Bimmers Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 ja. Kjører 3bar all around. 17* 225/45dim.. Er ikke dette passlig? Bilen har rullet en 250 000 nå.
Lars89 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 ja. Kjører 3bar all around. 17* 225/45dim.. Er ikke dette passlig?Bilen har rullet en 250 000 nå. Er egentlig litt i overkant. Ville prøvd med 2,5. Og ville senka mer bak... Ellers veldig bra planer!
-Marius- Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Powerflex er veldig enkelt å montere selv, og man trenger ikke spesiel utstyr til dette. Det som ofte er vanskelig er å få ut de gamle foringene.
EirikL Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Jeg kjørte med 3,2 fremme og bak på cab'en. Det var på Falken FK 451 med samme dimensjon som du har. Har litt å si hvilke dekk du har. Jeg har forresten en justerbar tårnavstiver hvis du er interessert. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93193
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Blir ikke kvitt dette med annet enn annen dekkdimensjon... Hvis du ikke vil bygge om hele bilen.
hagenisse Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Dekkene dine kan alene være skyld i all sporing, men hvis du først vil ha "ny" bil så bytter du alle foringene du linket til, fjærer, dempere, topplager foran og bak, og tar en titt på resten av rælet i forstillingen. Tårnavstiveren er mest for at det ser kult ut. Blir ikke kvitt dette med annet enn annen dekkdimensjon... Øh hæ?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Dekkene dine kan alene være skyld i all sporing, men hvis du først vil ha "ny" bil så bytter du alle foringene du linket til, fjærer, dempere, topplager foran og bak, og tar en titt på resten av rælet i forstillingen. Tårnavstiveren er mest for at det ser kult ut.Blir ikke kvitt dette med annet enn annen dekkdimensjon... Øh hæ? Min erfaring.
hagenisse Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Din erfaring er at standarddimensjonen 225/45/17 sporer uansett dekktype? Ja jo....
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 jeg satt på 5mm spacere foran for å få større klarering til coilover settet, det visste seg at det hjslp mye på sporinga også verdt å teste. (5mm spacere koster 35kr på biltema)
-Marius- Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Slitte dekk/ styrestag har også innvirkninger. Kjørte før på 225 på 17" litt slitte dekk, sporte som faen, kjøpte 235, ikke sporing i det hele tatt omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå