kristian08 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Noen her som har en mail adresse til GS bildeler? Leitet etter mail adressen innpå siden deres, men fant ikke noe.. Kanskje jeg som er litt blåst. Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 de har ikke mail lenger, de bruker kun tlf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hei vi har ikke lagt ut noen e-post adresse på nett butikken, vi hadde det tidligere men det ble Ganske så mye mailer og spørsmål som vi mye lettere kan besvare pr tlf. det ble til tider så mye at det gikk for lang tid for kundene å få svar, og det er jo ikke så bra. men bare ring om du lurer på noe så skal j hjelpe deg så godt j kan hilsen morgan GS BILDELER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Du får kontakt på denne da: salg@gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er post@gsbildeler.no aktiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er det ikke MYE enklere å bare reise ut i butikken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er det ikke MYE enklere å bare reise ut i butikken da? Jau, men kjører ikke X antall timer for å spør om de har denne delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Sendet mail jeg, fikk svar dagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Sendet mail jeg, fikk svar dagen etterpå Fikk svar bare en time etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er det ikke MYE enklere å bare reise ut i butikken da? smarting. alle bor jo rundt en Gssjappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er det ikke MYE enklere å bare reise ut i butikken da? smarting. alle bor jo rundt en Gssjappe jada jada... men jeg mente som et svar til kristian08 da jeg vet at han bor ca 15min unna butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Alle bor ikke ved en GS-sjappe nei. Men trådstarter er oppført som boende i bergen. ERGO, kan han fint ta en tur innom den nyåpnede(?) butikken i bergen Og hvorfor ikke ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 heipost@gsbildeler.no bergen@gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Jeg har ring en del til GS i det siste fått god hjelp !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå