Gå til innhold

Min E46 323 99mod Facelift, Solgt.

IreneL
 Share

Anbefalte innlegg

skulle ønske at det var som i filmen matrix - å koble til bil&motor kunnskaper rett i hjernen, fordi jeg skjønner ingenting av motor-bildene 0%, litt flaut. det ser morsomt ut å skru fra hverandre motoren. dette kan du tydeligvis! Og poleringen ble jo knall bra! Ser ut som en strøkent bil! som ny fra fabrikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. har tenkt tanken med å laste inn kunnskaper selv :)

men er bilmekaniker, så denne jobben var bare gøy synes jeg :)

mobilbildene ble ikke så bra, men er brukbart fornøyd med poleringa.

hele bilen er nylakka utenom taket så den var ikke så aller værst fra før, men var ikke så lett å "forme" klarlakken. tror han som lakka den har brukt en hard type klarlakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

noen som husker hvilken logo som passet i utsparingen på csl-luka? var det cab kansje?

ellers skjer det ikke så mye. kjørte på en isklomp/kant her for noen uker siden og fikk sprikker i lakken på høyre "flapp" på m-tech fronten.

ble også "påkjørt" på parkeringsplassen utenfor irene sin jobb, av sin egen sjef som skulle på utrykning :P

slik så det ut. fikk noen skraper på blinklykt og hjulbuen også.

Skade.jpg

så da blir fronten lappet sammen og lakket på ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som husker hvilken logo som passet i utsparingen på csl-luka? var det cab kansje?

Tror det var den som hører til Z4 coupè(?)

Synd med småskadene, alltid irriterende med slike ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

takktakk brekkå..

den ene calipteren hang seg opp idag, merket det først da det begynte å riste litt i rattet. så ble det bare værre.

får bare håpe at den "nye" skiva ikke er ødlagt og skeiv..

hendte en gang med de orginale skivene også på andre sida, men fikk "overhalt" calipteren og merket ikke moe skeivheter etterpå.

men men min uflax så er den vell pisseskeiv :( har nok å bruke penger på for tida.. familieforøkelse, laptop som gikk i bakken, varmepumpe som ikke holder stabil varme (satser på at dette bare har med nediset utedel å gjøre)

håper på å klare å overhale denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...