luffi88 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 fin bil. bare ett spm? høytrykkspylte du forsetene? hvordan gjekk det med airbag sensoren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Nydelig bil! Hvor kjøpte du bremsene? Hva merke er det? Så kjempe fine ut, tenkte jeg skulle bytte på bilen min selv. Er det samme dimm som på original skivene? Mvh Torstein. Ser de selger skivene på Koed.no.. heter Zimmermann. de er samme dimmensjon som de orginale br.skivene ja fin bil.bare ett spm? høytrykkspylte du forsetene? hvordan gjekk det med airbag sensoren din da? Du tenker da på sittebelastning-sensoren i passasjer-setet? gikk bra med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 ja va den jeg tenkte på. min ble ødlagt bare på grunn av jeg klarte å søle en flaske vann i setet så lyste lampen.. bra for deg da=) pen bil btw=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 kan jo med det samme legge ut noen bilder av de nye delene vi har montert. Ja, bilen må rengjøres innvendig Setene montert og nye ///M-matter ///M trekk til gir og håndbrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 har du ikke varme i setene? er ikke de på alle modellene? å du bør kjøpe ny girkule:P muligens ett ratt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 var ikke varmeseter orginalt i bilen nai, (tyskimport). så har ikke brytere til varmesetene, men planen er å kjøpe ettermonterings-sett, men det koster jo 2500kr ///M-girkule og sportsratt skal jeg også ha, men alt koster penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 om dette blir betegnet som sportsratt: Så vurderer jeg å gå til innkjøp av M-ratt, og da kommer dette for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 har du bilde av rattet også eller? Alt koster penger, og akuratt nå er syden-turen i august prioritert, men siden jeg har spandert den, så spanderer kanskje Roald nytt ratt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Da har jeg fått tilbake tak-lista fra lakkering for andre gang, da den blåste ned i grusen før jeg fikk limt den første gang Skal la den tørke over natta med tape og vekter på Så bilder kommer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Da var bakrutelista på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Blei bra med lista på Har samme på min selv.. M-list på bagasjelokket også nå, så blir det bra;) hehe.. Meget tøff og fin bil, absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 neinei.. ingen m-list på bagasjelokket.. har jo CSL bagasjeluke inne til lakk om bare lakkereren får fingen ut.. har hatt den i 9 mndr nå :-/ uten å få den ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Er det trukket kabler til varmeseter bakfra da? Er ikke gjort det på min som jeg har sett, isåfall ligger de kablene under teppet. Tenkt litt på varmeseter på min, men blir fort mye jobb om kablene ikke er trukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 har sjekka under matta, ingenting der men har sjekka pris på monterings kabel-sats på jobb, 2500,- ca. den skal trekkes fra setene og opp til bryterene, så en ledning til sikringsboks (+) under hanskerommet og en til tenningskontakt under rattstamme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hvordan går planene om csl luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå