Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
farten kan aldri bli høy på veien på vestlandet noe som igjen speiles som ideelt når enn er på ferie eller søndags tur ;-):-). Var helt nyoppusset det hotellet på havnekontoret og så rett ned på gml brygga.

Hotellet er vel faktisk helt nybygget - som hotell.:)

Når det gjelder veiene, er hemmeligheten at det faktisk går an å kjøre fort - det dumme er alle turistene som tror at det skal kjøres sent.;) Jeg havnet bak et Bærumsregistrert Mercedes M-klasse i sommer, som trodde at 6 meter bred vei med 80-sone betyr at man skal kjøre midt på veien og holde 50km/h - og selvsagt ikke sjekke speilene. ](*,)

Skrevet
Synd du ser det slikt. Mange av oss jobber faktisk gratis + betaler bensin, bomavgifter, parkering og bruk av fritiden som er like viktig for oss, våre familier som alle andres, for å være med å arrangere i bmwccn hovdtreff og som lokalt via avdelinger. Hvorfor gjør jeg dette da, jo ren og skjær entusiasme for bmw og sosiale miljøet blandt bmwmiljøet. Skal enn være medlem av en entuisame klubb kan enn ikke forlange men prøve gi, fordi enn får mye mer tilbake. Du glemmer mye om du kun tenker blader. Husk at det er medlemmene selv som lager reportasjene i stor grad. Rabatter, mulighet delta på kjøre kurs med bl.a Stian Sørli på førekurs av latterkige sum av 1000-2000kr bare for nevne noe. Men aksepterer at du ikke er enn sann entusiast mAZE og har andre verdier men kalle bmwccn dårlig, får stå på din egen regning. Velkommen tilbake om du skal forandre meningen vil jeg som medlem si iallfall :-). No Hard feelings ;-).

Å påstå at han ikke er en sann entusiast blir rett og slett bare for dumt, Glenno! :shock:

Selv om dette egentlig ikke engang trenger forklaring, så har mAZE har vært med og hjulpet til på bimmers-treff på Rudskogen, har filmet, redigert og lagt ut film, etc. Han har hatt en del grymme BMWer også, så det er ikke noe å si på entusiasmen.

Og at du velger å bruke tid, bensin, bompenger og hva annet på å frivillig hjelpe til i BMWCCN er ditt eget valg! Det er ikke noe du er tvunget til.

Jeg bruker, og har brukt, MASSE tid og penger på BMW-miljøet, men tar ikke betalt av den grunn! Har forøvrig gjort det samme som mAZE, valgte å ikke fornye da sist faktura kom.

Skrevet
Synd du ser det slikt. Mange av oss jobber faktisk gratis + betaler bensin, bomavgifter, parkering og bruk av fritiden som er like viktig for oss, våre familier som alle andres, for å være med å arrangere i bmwccn hovdtreff og som lokalt via avdelinger. Hvorfor gjør jeg dette da, jo ren og skjær entusiasme for bmw og sosiale miljøet blandt bmwmiljøet. Skal enn være medlem av en entuisame klubb kan enn ikke forlange men prøve gi, fordi enn får mye mer tilbake. Du glemmer mye om du kun tenker blader. Husk at det er medlemmene selv som lager reportasjene i stor grad. Rabatter, mulighet delta på kjøre kurs med bl.a Stian Sørli på førekurs av latterkige sum av 1000-2000kr bare for nevne noe. Men aksepterer at du ikke er enn sann entusiast mAZE og har andre verdier men kalle bmwccn dårlig, får stå på din egen regning. Velkommen tilbake om du skal forandre meningen vil jeg som medlem si iallfall :-). No Hard feelings ;-).

Å påstå at han ikke er en sann entusiast blir rett og slett bare for dumt, Glenno! :shock:

Selv om dette egentlig ikke engang trenger forklaring, så har mAZE har vært med og hjulpet til på bimmers-treff på Rudskogen, har filmet, redigert og lagt ut film, etc. Han har hatt en del grymme BMWer også, så det er ikke noe å si på entusiasmen.

Og at du velger å bruke tid, bensin, bompenger og hva annet på å frivillig hjelpe til i BMWCCN er ditt eget valg! Det er ikke noe du er tvunget til.

Jeg bruker, og har brukt, MASSE tid og penger på BMW-miljøet, men tar ikke betalt av den grunn! Har forøvrig gjort det samme som mAZE, valgte å ikke fornye da sist faktura kom.

Okej, kansje litt overdrevent der da Gunnar men du også må da være enig at medlems bladet ikke dyrker seg selv og entusiasme klubb er ikke et f,eks ferdig opplegg å komme til slik som gate bil? Syntes det nye styre i bmwccn faktisk har vært veldig åpen for komentarer og og gitt tilbakemeldinger. Det at de faktisk tørte gjennomføre to nye katogorier samtidig slik som bilutstilling og alternativ sporvalg i tillegg til gjennomføre tiltak som lettere innsjekk og innkjøring på depoet på de ordnere bmwdagene våler syntes jeg åpner tilbudet ytterligere. Men selvsagt vær sin mening. Jepp det er frivillige det jeg gjør så de som klager bør komme opp med noe bedre. Konstukruktiv krittikk på saklig måte her gull verd men på ingen måte alltid like lett gjennomføre. Vi kunne jo bare lagt ned alt av virksomhet og kansje henget inne på bimmers men tror mangfoldet i bmw miljøet gjør det mere spennende. :-)

Skrevet
Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne? :roll:

Er både bergenser, bosatt i bergen og bmwccn medlem :D

Vet du om det blir noe isbanekjøring i år, og evt når?

Har aldri hatt sjangs å være med på det, så tenkte å sette av datoene tidlig denne gang!

Skrevet
Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne? :roll:

Har aldri hatt sjangs å være med på det, så tenkte å sette av datoene tidlig denne gang!

Finner noe info denne i tråden angående isbanekjøring.

Skrevet
Noe av poenget det Der Barockengel er at farten kan aldri bli høy på veien på vestlandet noe som igjen speiles som ideelt når enn er på ferie eller søndags tur ;-):-). Var helt nyoppusset det hotellet på havnekontoret og så rett ned på gml brygga. Ideelt om enn vil bo sentralt. Parkeringen måtte jeg ta under sas hotellet over gata.

Farten kan bli høy på vestlandet og jo, forskjellen fra østlandet er jo bare det at her må du faktisk bruke rattet samtidig. Vet heller ikke om andre steder i norge der man kan få hjulløft på alle fire i ca 100. på en hovedvei.

:D

Når det gjelder hvanekontoret så skal man være obs på om man bor langt nede i bygget, med vindu inn mot bakgård, kan folk se deg når du står i dusjen. Men sikkert spennende for noen! Ellers et flott hotell, interiøret i direktørsuiten og det tilhørende møterom er råstilig!

Skrevet

Finner noe info denne i tråden angående isbanekjøring.

ja så den, men er 23-25 bekreftede datoer vet du det? terminliste for 2009 er ikke på nett enda- er vel sikkert ikke klar heller.

Skrevet
Noe av poenget det Der Barockengel er at farten kan aldri bli høy på veien på vestlandet noe som igjen speiles som ideelt når enn er på ferie eller søndags tur ;-):-). Var helt nyoppusset det hotellet på havnekontoret og så rett ned på gml brygga. Ideelt om enn vil bo sentralt. Parkeringen måtte jeg ta under sas hotellet over gata.

Farten kan bli høy på vestlandet og jo, forskjellen fra østlandet er jo bare det at her må du faktisk bruke rattet samtidig. Vet heller ikke om andre steder i norge der man kan få hjulløft på alle fire i ca 100. på en hovedvei.

:D

Når det gjelder hvanekontoret så skal man være obs på om man bor langt nede i bygget, med vindu inn mot bakgård, kan folk se deg når du står i dusjen. Men sikkert spennende for noen! Ellers et flott hotell, interiøret i direktørsuiten og det tilhørende møterom er råstilig!

He he hadde topp etasjen vendt ut mot vannet :-)

Hjulløft, he he mange små veier, berg og daler her på østlandet enn kan få det, i tillegg til 100km/h lovlig sone. I tillegg finnes våler, rudskogen og Sigadal isbanekjøring. Så da mangler vi bare havet og høyrøsta stemmebruk da, he he :-)

Skrevet

eriklepe, hovedstyret i bmwccn setter vel sine datoer først nærmer nyttår vil jeg tro. Avdelingene kommer vel etter med sine datoer på terminlista etter dette.

Skrevet
...og dialekten. Noe mer forferdelig enn en høyrøstet fredrikstader skal man lete lenge etter. :lol:

Men nå har ikke alle på østlandet østfold dialekt selv om jeg syntes personlig det er en koslig dialekt :-). Illa` fint det søø

Skrevet

:D om bilen på bildet ditt er din,vil jeg påstå at den muligens stod ved siden av min på vårmønstringen i år? ang isbane kjøring så blir det selfølgelig kjøring på Sigdal i år og :wink: i løpet av noen få dager nå vil det komme mer info på bmwccn hordaland siden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...