Hjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hva syns dere om den nye 7-serien? Stort steg fra den forrige. Penere linjer, og ikke minst en sinnsykt fet grill:) Ikke takket nei til en:) http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=538299
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Flott syns jeg! Litt spent på å se fronten live - får kanskje litt hvalrossfølelse av at de har begynt å dra nyrene nedover i frontfangeren, tilsvarende det Audi har gjort (på vellykket vis). Kult at de har innført firehjulsstyring igjen. Det var ekstrautstyr til 8-serie (E31). Standardutstyr på 850CSi. Riktignok var det et mye mer primitivt system, som bare svingte bittelitt med i hastigheter over 60-80km/t eller noe sånt.
hagenisse Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Enorme nyrer og litt japseaktig bakende, men uansett et løft forhold til det som har vært.
oddis Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Veldig hvalrossfront synes jeg også. For hva det er verdt så er iallefall hekken penere enn sin forgjenger. Men så skal det ikke så mye til å hoppe etter et troll heller.. Teknikken er i normal BMW progresjon, men i like fæl innpakning.
fish Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 En liten "filmsnutt" fra BMW sin hjemmeside. http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/7se ... ntent.html
Ellingsen B. Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg syns den er faktisk HELT perfekt. Både eksteriør og interiør.! Grommeste karosseridesign fra BMW på lenge syns jeg
Ceylon Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 En liten "filmsnutt" fra BMW sin hjemmeside.http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/7se ... ntent.html Helt grei liksom.. Littt bedre enn den forrige, men det skal litt til å få det værre
BRIO Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Et herlig design. Da er det klart hva nestebilen blir
hylle Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg er nesten helt sikker på at jeg så en slik i Trondheim for noen uker siden når jeg var der! jeg stussa noe helt vanvittig når jeg la merke til den. fordi jeg trodde den ikke kom ut før til vinteren nå! kan det ha vært mulig?
JoeNasty Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Har sett 2 av de i Oslo til nå så er vel mulig de er i trondheim og.
marararius Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Satt å kikket på denne i et BMW blad vi hadde fått inn på jobben i dag. Sykt pen den er. Noe annet kan jeg ikke si. Og for et sykt interiør i den.
Hjelen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Satt å kikket på denne i et BMW blad vi hadde fått inn på jobben i dag. Sykt pen den er. Noe annet kan jeg ikke si. Og for et sykt interiør i den. Helt enig med deg der;)
jolly Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Den har en utrolig vakker sideprofil..... Japse bakende ???? Hvordan da ?? Bærre lækker....
hylle Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Åssen er prisen på denne da? Blir vel en tjue år før jeg kan være eier av en slik! hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå