RoaldJ Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 syke faen... de var rååå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 De blir desverre ikke å se på bilen min var egentlig planen å ha dem ferdig å på bilen min lenge føre våler, men så tok tolla pakka mi og slik så da tok ting LITT lengre tid.. :/ Og felgene er solgt til en gutt oppi molde som pusser opp en e30 -gullfargen husker jeg ikke helt :S var bare noe lakkern triksa litt til, kan høre med han Da får jeg vel kanskje gleden av å se dem montert på bil da Hvem, noen her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 De blir desverre ikke å se på bilen min var egentlig planen å ha dem ferdig å på bilen min lenge føre våler, men så tok tolla pakka mi og slik så da tok ting LITT lengre tid.. :/ Og felgene er solgt til en gutt oppi molde som pusser opp en e30 -gullfargen husker jeg ikke helt :S var bare noe lakkern triksa litt til, kan høre med han Da får jeg vel kanskje gleden av å se dem montert på bil da Hvem, noen her inne? nja er ikke her tror jeg, men skal få lurt han inn ; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 De ble fantastisk rå!! Jeg har noen BBS RM me 7,5 8,5 på. Hvilke dim skal du bruke på bakdekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Såå strøkne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 De ble fantastisk rå!! Jeg har noen BBS RM me 7,5 8,5 på. Hvilke dim skal du bruke på bakdekka? DE var fete!!!!!!! Jeg tenkte å bruke 195foran og 205 bak, eller 205 hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 De ble fantastisk rå!! Jeg har noen BBS RM me 7,5 8,5 på. Hvilke dim skal du bruke på bakdekka? DE var fete!!!!!!! Jeg tenkte å bruke 195foran og 205 bak, eller 205 hele veien Tror du ikke du vil få veldig strekk bak da? Men du er kanskje ute etter den looken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 De ble fantastisk rå!! Jeg har noen BBS RM me 7,5 8,5 på. Hvilke dim skal du bruke på bakdekka? DE var fete!!!!!!! Jeg tenkte å bruke 195foran og 205 bak, eller 205 hele veien Tror du ikke du vil få veldig strekk bak da? Men du er kanskje ute etter den looken? hehe ja jeg skulle ha strekk ja broren min har 205 på 9x17 felg, det er sykt perfekt, derfor ville jeg ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 WoWa! *Sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Disse under er maks senka hvit e36 el e28 ville vært helt insane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Da var felga solgt og henta å penga brukt opp mot nye deler til e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Lyst å utdype hvordan du fikk kanten så blank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hva fekk du for dem? Kanskje du hadde gjort deg et bedre salg innpå sida her, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hehe solgte de ganske fort, pga kjøp være førstemann av kjøp av noe annet. solgte de for 20 000 uten dekk ferdig montert. @eravne ; jeg bestilte ytterbanene fra felgen-garage i tyskland, claus polerer de så blanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå