Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde du fått skjermen for 1900 kroner hadde du gjort ett jævla godt kupp, så der må du nok prøve på nytt igjen.

Felgene er fine bortsett fra en som har riper langs den ene kanten, men det kan fikses med en lakkpensel.

Du ønsket bud og jeg startet med ett bud, så får vi se om det er flere som kan være med på en budrunde...da vil nemlig prisen øke....ellers må du jo sette en minstepris så jeg/vi har noe å gå utifra.

(Det sier seg jo selv at jeg ønsker å gjøre ett kupp :D)

600 Euro ligger skjermen til fra en annen fra Ebay pluss toll.....

Kursen på Euro ligger på 8.89 pr 20.10.08. DVS=>ca 6000 inkl toll/frakt. Lykke til.

5-600 USD ligger flere på som tilsvarer i overkant av 5000kr.

Jeg kan godt gå opp i pris jeg, men:

Skjermens historie? (Årsmodell, km, brukstid o.l.) - finner ikke igjen delenummeret i delekatalogen min...

Gir du noen form for garanti på den?

(Det var ikke meningen å fornærme deg med budet altså :wink: )

Ikke fornærmet... :) Garantien er at dersom skjermen ikke virker (når du pakker den opp) får du pengene tilbake. Fair deal. Jeg driver ikke å lurer folk. Har akkurat solgt panseret mitt til "heineoen" fra bimmers som kjørte fra Nesbyen for å hente det. Ta deg en prat med ham for å sjekke seriøsiteten min dersom du er usikker.

:)

Skrevet
Jeg kan bekrefte seriøsiteten til Diezelpower etter tidligere handler med han! :)

Takker Saltkjelen!

Hvordan går det med 5'eren? Noen nye mods? Lenge siden jeg har vært her inne nå... :(

Skrevet
Jeg kan bekrefte seriøsiteten til Diezelpower etter tidligere handler med han! :)

Takker Saltkjelen!

Hvordan går det med 5'eren? Noen nye mods? Lenge siden jeg har vært her inne nå... :(

Skulle bare mangle å kunne bekrefte seriøsiteten til en totalt smertefri og trygg handel. Joda, det tusler og går, desverre ingen oppdaterininger ennå, annet enn at jeg nylig har montert Hartge senkesettet. Det kommer noe smårask i løpet av vinteren.. Jeg har faktisk en E60nr 2 på tapeten også, men tiden får vise hva som skjer.. :)

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...