bmwe36lund Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ja, og du skulle hjelpe meg med og skaffe den siste heter det!!!! men ser jo att det var dumt av meg, men men. gidder ikke diskutere dette her på nettet. menne, gjør han ikke det nå da? har han ikke laget en tråd der han leter etter en slik felg? jupp, det har han... men ligger mere bak. men finito. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Tråden kan slettes, hjula blir hevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Vil du at jeg skal legge ut hele historia her bjørn? For jeg gidder faen ikke og komme i dårlig lys her på bimmers pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36lund Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 du kommer ikke i noe dårlig lys da for det. du betaler for deg her inne du. men er ikke det poenget her. det har vi tatt på msn.... saken avsluttet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 nå ble jeg nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 nå ble jeg nyskjerrig word! men heldigvis har jeg ikke noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ingen som har en i 17 toms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36lund Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 tror du misforsto litt conan. jeg mener att du er ett godt medlem og gjør opp for deg til andre folk. så nå kan tråden stenges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36lund Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 ble dårlig med flere diskusjoner nå:=) jeg og conan har fikset dette på en måte som nesten er helt utrolig:=) hehe... men, vi er kompiser, thats it!!!:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Og er glad vi fikk ordnet opp i dette bjørn, for hadde vært for dumt og ødelegge et vennskap pga bagateller og missfårståelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Idioter trang jo ikke og kaste di kunne fint hentet di jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Uansett er det vel noen en plass som kunne kjøpt de til banebruk(?), de som driver med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36lund Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 blir vel att jeg kjøper tilbake di 3 felgene etterhvert:P så vi blir nok enige i noe conan....:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå