Gå til innhold

TIL ETTERTANKE...en kan fort dø...

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Det finnes utallige slike situasjoner, men det er nok en grunn til at det terpes på bruken av bilbelte.

Når det er bevist at bruk av belte gir økt sikkerhet, så ser jeg ikke tanken å ikke bruke det.

Flere situasjoner hvor folk overlever pga belte, enn hvor de omkom pga belte.

Men folk har forskjellige meninger, og forskjellig tro. Det skal dere få lov til å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle absolutt vært mere av denne ''typen'' reklame på TV. Får en til og tenke. Og det er det mange idioter der ute som trenger....og tenke seg om litt.

Vertfall sterke saker det første klippet der!

Og som nemt, går jo ann og sende det i andre tider enn før barnetv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper vi ikke får se denne på nrk..

Jeg tenker heller omvendt, tror det er mange i dette landet som kunne trengt å sett denne videoen.

Men tilbake til svaret... Filmen gjør utrolig inntrykk, for alt på videoen er jo så sant, det er utrolig lett og komme utfor en ulykke.

Har selv vært uheldig og kjørt på en unge på sykkel da han kom syklende ned en bakke mellom to semitrailere som sto parkert. Jeg kjørte heldigvis veldig seint da det skjedde, tror ikke jeg kunne greid å ungått det, men det får deg til å se 2 ganger neste gang i samme situasjon !

Men bra video, gjør inntrykk å se barn dø :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten på gråten av dette her. Helt grusomt å se barn som blir drept av trafikken. Det er vel mest sannsynlig det ømmeste punktet man kan vise frem. Tror virkelig det er bra å se filmer som dette her, og spesielt alle over 16 har nok godt av det. Hadde jeg sett denne hver gang før jeg kjørte ville jeg uten tvil tatt det mer med ro i trafikken, og jeg er absolutt ingen grisekjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...