Rabies Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Fant denne på bilforumet. Jeg har sett mye skremselspropaganda før, men aldri noe som treffer så hardt http://www.bilforumet.no/stripa/209801- ... ort-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Enig med deg der. Uff, det verste jeg ser er små barn som dør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Sterke saker, men det trengs. Gjør inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ugh vart satt ut av den der ja! BRUK BILBELTE Å KJØR PENT !....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja, var ille den der. Man får litt å tenke på når man skal ut å kjøre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 håper vi ikke får se denne på nrk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Det jeg syntes er så bra med denne er at den er hardtslående og "brutal" uten å bli så grafisk at det heller mot det groteske. Også jeg som hadde tenkt meg ut å cruise i natt da. Blir tidenes roligste kjøretur med egg under høyre sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg fikk gråten i halsen Når han guttungen går rett ut i veien foran bilen... Og klippet etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 "No seatbelt. No excuse.":) Tror de filmene kunne blitt rimelig kontroversielle i Norge. Jeg kan tenke at et av argumentene mot å vise slike filme vil være at man er redd folk blir vant til å se dem, og at man derfor må ty til stadig sterkere virkemidler for å nå fram med budskapet neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Sykeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 kanskje denne filmen burde vært standard før unge håpefulle får lov å ferdes ute i trafikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Oj. Dette var en skikkelig tankevekker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 håper vi ikke får se denne på nrk.. Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 håper vi ikke får se denne på nrk.. Hvorfor ikke det? Fordi den er for drøy. Og det er ting her man heller la fantasien ta seg av. Jeg vil ikke ha unger it se det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Den er drøy ja men det er jo sånn det oppleves for de det gjelder i virkeligheten også. Nå trenger ikke slike ting vises i barnetv tid heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå