Gå til innhold

ST-Import.no - Lokaler i Ålesund

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Etter et halvt års drift har det gått veldig bra med ST-Import. Nå har vi bestemt oss for å utvide virksomheten med eget showroom / butikk og lager. Lokasjon er ikke 100% bestemt - men det ligger an til at de blir i Moa-området, meget sentralt. Varesortimentet kommer til å bli utvidet på sikt, både Audi / VW og alt av deler/styling til BMW er på tapteten. Oppstart er ikke helt avklart, men håper det blir før jul. Dere som bor i området bør se frem til dette=)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, det stemmer.. Svir med krona, men det skal nok gå bra. Lave priser SKAL vi ha uansett, og hovedvirksomheten blir fortsatt via Internett! Blir uansett et fint lokale med showroom og mye kult snadder til BMW ++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal utvide produktspekteret mye neste år, nå må jeg konsentrere meg om å få lokalene i boks, visst ikke har jeg ingen plass å lagre produktene. Hehe.

Til E60 blir det kun lykter, lister, griller og litt nips naps i første omgang. Håper å kunne tilby støtfangere der også, men pr. dags dato er det kun org. BMW som er noe å ha til E60 av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per dags dato får jeg ikke tak i det, men jobber veldig med saken. Har mye spørsmål mht. E30 Mtech deler osv.. så det er høyt på prioriteringslista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...