Gjest Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Etter et halvt års drift har det gått veldig bra med ST-Import. Nå har vi bestemt oss for å utvide virksomheten med eget showroom / butikk og lager. Lokasjon er ikke 100% bestemt - men det ligger an til at de blir i Moa-området, meget sentralt. Varesortimentet kommer til å bli utvidet på sikt, både Audi / VW og alt av deler/styling til BMW er på tapteten. Oppstart er ikke helt avklart, men håper det blir før jul. Dere som bor i området bør se frem til dette=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Dette tror jeg blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Bor i Bergen, så jeg tror neppe jeg tar turen dit med det første. Men syntes det er utrolig kult at det går så bra for dere. Ønsker dere all lykke og rikdom. Håper dere åpner i Bergen en gang også.. Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 jeg blir å kom å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 bor så og si på moa så det blir kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hvis du klarer og holde prisene nede fortsatt så er jo det ganske bra egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hørest supert ut! Men ja, holde prisene nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hele vitsen med st-import er jo å ha lave kostnader, og dermed få selge varenne billig ut til kundenne Bare så kjipt med kronekursen akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Jepp, det stemmer.. Svir med krona, men det skal nok gå bra. Lave priser SKAL vi ha uansett, og hovedvirksomheten blir fortsatt via Internett! Blir uansett et fint lokale med showroom og mye kult snadder til BMW ++. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 stilig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Kommer du til å satse mer på produkter til blandt annet E60/E61 eller kommer du kun til å forholde deg til de eldre modellene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hei! Jeg skal utvide produktspekteret mye neste år, nå må jeg konsentrere meg om å få lokalene i boks, visst ikke har jeg ingen plass å lagre produktene. Hehe. Til E60 blir det kun lykter, lister, griller og litt nips naps i første omgang. Håper å kunne tilby støtfangere der også, men pr. dags dato er det kun org. BMW som er noe å ha til E60 av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Dette høres meget bra ut M-tech2 til E30, skaffer du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Per dags dato får jeg ikke tak i det, men jobber veldig med saken. Har mye spørsmål mht. E30 Mtech deler osv.. så det er høyt på prioriteringslista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 høres alright ut, bare det hadde vært noen åpning her i bærum.... men men får du noe mer utstyr ettervært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå