Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får en liten stund tilbake la jeg inn et innlegg om at jeg ønsket å kjøpe bredding til min bmw e30, samme dag var det en som la meg til på msn siden jeg har epost adressen på min profil, han sa at han hadde bredding å div anna til e30 jeg trengte. Så vi ble enig om at jeg skulle betale halveprisen, å resten når jeg fikk delan. så den 28.9.08. førte jeg over 3000kr til han å han skulle sende delan dagen etter, han virka som en seriøs selger, så jeg stolte på han. etter ca 10 dager snakket jeg med han igjen, da sa han at han ikke hadde fått pengan på konto, nokka som umulig kunna vært sant sia konto.nr å alt stemte, så sa han igjen at han skulle sende delan dagen etter. men jeg har enda ikke hørt nokka ifra han eller ifra posten.

jeg spurte om mobil nr hannes, etter noen dagen ringte jeg nr men mobilen var skrudd av, å da sa han at han ikke fant laderen, så jeg ringte vær dag til den kom på å da var det ei dame som tok den å viste ingen ting om nokka bmw dela.

no er jeg drit lei av å vente sia det haster med å få deler, så jeg vil finne ut hvem han er, eneste jeg vet nå er: han sa at han het Einar, epost adressa er: bmw_freak@live.no

vis nokken veit hvem denne personen er så send pm:)

sette stor pris på å få hjelp ifra dere, så vi får finne ut hvem svindleren er!

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sjekk kontoutskriften din i nettbanken - evt. hør med banken hvem kontoen du sendte pengene til tilhører. Når du har identiteten, sender du skriftlig krav om å få pengene returnert. Søk gjerne hjelp hos Forbrukerrådet. Lykke til.:)

takk får hjelpen:D

skal ringe å høre på mandag :wink:

Skrevet

har fått litt meir info om han:

navn: Einar Åsheim

bor på Harestua, som ligger litt utafor Oslo

har ikke klart å skaffe noe tellefon nr:/

håper dere kan hjelpe meg :) så jeg slipper å begynne å annmelde :wink:

Skrevet

Einar er faktisk et navn som hadde sin storhetstid rundt 1. verdenskrig, og et kjapt søk i skattelistene viser at det er svært få med det navnet under 35 år i Norge. :?

Hadde du inntrykk av at du handlet med en ung person? Kan personen evt. ha vært så ung at han ikke står i skattelistene engang? :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...