Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
da hadde Slayer91

(eller svindleren om dere vil) skrevet dette til svar

Jeg tar en råtipp på at "91" i "Slayer91" refererer til fødselsåret - noe i så fall ikke overrasker meg veldig, trass i at han hevdet å være 21...

Skrevet
da hadde Slayer91

(eller svindleren om dere vil) skrevet dette til svar

Jeg tar en råtipp på at "91" i "Slayer91" refererer til fødselsåret - noe i så fall ikke overrasker meg veldig, trass i at han hevdet å være 21...

Jepp, og som det står på profilen hans på nettby er han 17 år..

(altså 91 modell)

Skrevet
Hvis man går inn på nettby'en hans og kikker i gjesteboken, så hadde noen skrevet noe i gjesteboken hans om et slagsmål, da hadde Slayer91

(eller svindleren om dere vil) skrevet dette til svar:

Svar fra slayer91:

ok, men vær gang jeg sloss så driter jeg i om personen griner... jeg bare slår videre jeg, jeg gidder ikke å stoppe en fight ass... hehe

Noen her som har lyst til å gjøre det samme med ham, et par titalls ganger? :)

(never mind alle endringene i dette innlegget)

Haha.. smart kar! Håper han lærer :lol:

Skrevet

han leser tydelig vis her, ville ijaffal ikke godta et bilde jeg prøvde å sende han.

tipper han gir faen i å sende meg pengan mine :evil:

skal se om jeg får annmeldt i morra.

nokken som har annmeldt for svindel her? mye hjelp å få ifra politie?

Skrevet
Hvis man går inn på nettby'en hans og kikker i gjesteboken, så hadde noen skrevet noe i gjesteboken hans om et slagsmål, da hadde Slayer91

(eller svindleren om dere vil) skrevet dette til svar:

Svar fra slayer91:

ok, men vær gang jeg sloss så driter jeg i om personen griner... jeg bare slår videre jeg, jeg gidder ikke å stoppe en fight ass... hehe

Noen her som har lyst til å gjøre det samme med ham, et par titalls ganger? :)

(never mind alle endringene i dette innlegget)

Ja stiller frivillig jeg, kjører gjerne noen mil for å banke opp dritten 8)

Eller sagt med andre ord så er han en jævla storkjefta dritt :lol:

Tenk så mye han ødelegger for oss andre seriøse kjøpere og selgere her på forumet!!!

Skrevet

bor bare 20 minutter fra meg han.. Vet hvem han og kameratene hans er.. Dem hadde vært ute etter lillebroren til en kamerat av meg.. og når jeg endelig fant dem på fest så var dem tvers over jordet før jeg kom meg ut av bilen :P

Så harde gutta er det nok ikke.

Skal ta meg en prat med han jeg :)

Skrevet
han leser tydelig vis her, ville ijaffal ikke godta et bilde jeg prøvde å sende han.

slike anmeldelser blir liggende som en papirbunke på ett skrivebord borte i hjørnet, og etter 4 uker vil du få ett offisielt brev fra lovens lamme arm om at saken er henlagt... samme gamle visa som går igjen dag etter dag...

Politiet har dessverre mer enn nok med å passe på at folk bruker bilbelte og har refleksvest tilgjengelig fra førerstolen, dermed blir saker med svindel, tyverier, overfall osv osv nedprioritert...

Skrevet

slike anmeldelser blir liggende som en papirbunke på ett skrivebord borte i hjørnet, og etter 4 uker vil du få ett offisielt brev fra lovens lamme arm om at saken er henlagt... samme gamle visa som går igjen dag etter dag...

Politiet har dessverre mer enn nok med å passe på at folk bruker bilbelte og har refleksvest tilgjengelig fra førerstolen, dermed blir saker med svindel, tyverier, overfall osv osv nedprioritert...

Der traff du spikern på huet.. Men hvis det ender opp med politiet så sle neven i bordet og si du regner med dem følger opp dette, eller så må folk begynne å ta ting i egne hender. Og får ikke håpe dem har lyst til det da :P

Skrevet

Der traff du spikern på huet.. Men hvis det ender opp med politiet så sle neven i bordet og si du regner med dem følger opp dette, eller så må folk begynne å ta ting i egne hender. Og får ikke håpe dem har lyst til det da :P

sad but true

Skrevet

sad but true

Han er pålogget på nettby nå. Kanskje det hjelper å sende en mail til faren hans som også er medlem der å se om det hjelper. denne gutten er 17 år og man kan jo i grunn ikke lovlig avtale noe med noen under 18 år om jeg tar ikke tar feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...