Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
øuøuøu! han er på slitern fra før av med andre ord... delvis kriminell han dær?

ser sånn ut ja:/

bra han sa at han skulle i fengsel i tr.heim får å ha stjelt en bil, da har sikkert politie flere opplysninger om han

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
:evil: høres ut som en forbanna kjeltring hele fyren spør du meg.

men hvis du snakker med han, spør han hva adressa hans er for noe!

prøvde:

Adrian <33 Kamilla sier (00:19):

hva er adressa di dit du bor no da?

anonym sier (00:19):

Jeg bor ikke noen sted nå.. Bor på gaten

får ikke så mye ut av å snakke med han!

Skrevet

Hvis ikke du klarer å lura ut et eller annet sikker info om fyren som vi kan spore han opp på er det nok ikke stort vi kan gjøre for deg. hadde nok hjelpa med ip adressa hans eller noe. Men er faen ikke lett dette her nei!

Hadde dette vært meg, jeg hadde bli fra meg av forbanelse! holder på og klikke her på sidelinjen til og med. :evil:

Men en ting jeg ikke skjønner er hvordan kan han ha tilgang og bevis på den kontoen at pengene liksom ikke skulle kommet fram når kortet faen ikke er hans i det hele tatt??

Skrevet

Det du kan gjøre er å sende han en fil. Dersom han tar den imot. (et bilde eller noe).

Så går du inn start -> kjør: skriv CMD for å komme i kommandovindu, deretter NETSTAT. Der skal han sin IP komme opp da.

Skrevet
Hvis ikke du klarer å lura ut et eller annet sikker info om fyren som vi kan spore han opp på er det nok ikke stort vi kan gjøre for deg. hadde nok hjelpa med ip adressa hans eller noe. Men er faen ikke lett dette her nei!

Hadde dette vært meg, jeg hadde bli fra meg av forbanelse! holder på og klikke her på sidelinjen til og med. :evil:

Men en ting jeg ikke skjønner er hvordan kan han ha tilgang og bevis på den kontoen at pengene liksom ikke skulle kommet fram når kortet faen ikke er hans i det hele tatt??

er rimelig forbanna jeg nå ja

noe som virker litt rart med ta korte, vis noen mister ett bank-kort så er det normalt å sperre d. Å hvordan han skal ha fått tilgang til koden vis han fant det!

Skrevet

er rimelig forbanna jeg nå ja

noe som virker litt rart med ta korte, vis noen mister ett bank-kort så er det normalt å sperre d. Å hvordan han skal ha fått tilgang til koden vis han fant det!

Men er det mulig banken kan hjelpe deg og spore opp riktige eier av kontoen og kansje han har fått litt penger som han ikke skulle ha hatt?

Skrevet
Det du kan gjøre er å sende han en fil. Dersom han tar den imot. (et bilde eller noe).

Så går du inn start -> kjør: skriv CMD for å komme i kommandovindu, deretter NETSTAT. Der skal han sin IP komme opp da.

aha, men han har logga av nå:S

måtta jeg ha sendt et bilde?

Skrevet

Man kan kontakte banken ja, og da kan man fortelle om når pengene ble overført osv...

Men adrianpia: prøv det jeg skrev over med å sende et bilde eller en sang til han... og bruk NETSTAT i kommandovindu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...