Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er samme hva du sender han, han vil nok godta uansett, vanlig det.

Er så utrolig dumt å forhåndsbetale, men når selgeren virker seriøs så er det lett å tro at selgeren er snill og hyggelig.

Er jo selvfølgelig sånn det skulle fungert, at man kunne stole på den man handler med.

Lykke til hvertfall, pengene får du nok helt sikkert igjen, ting tar bare litt tid.

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan si det jeg hadde gjort.

Laga meg en hotmail med et jentenavn, dette er unge karen, kåt og vill som bare faen. legg han til på msn, ikke si så mye, men fiks bilder av ei 17-18 åring fra deiligst-nettby eller horeby eller hva faen, og bruk det dersom han spør etter bilder og info.. ikke bruk bilder som du har funnet på google osv, det funker aldri. prøv å lirke ut litt å litt av han, kanskje avtale et møte, ja, "hvilken by bor du i a?" og litt sånn.. burde funke bra det!

stort sett alle gutter sier aldri nei til et uforpliktende heftig møte med ei deilig jente.! ;)

og han karen her.. han virker som han er midt i puberteten, det betyr at han vil gjøre HVASOMHELST for litt fi##e.

va faktisk en genial ide :D

skal prøve det ut :P

Skrevet
Jeg ville vel heller sendt han en fil ved navn "kontoutskrift.pdf" eller noe lignende. Si du skal sende han bevis. Da blir han sikkert nysgjerrig nok til å motta filen og plutselig vet du IP adressen hans.

skal prøve å få tak i IP adressa så fort han logger på:) jeg er litt opptatt med jobb fortiden, men skal prøve så fort jeg har tid :D

Skrevet
Tror det er samme hva du sender han, han vil nok godta uansett, vanlig det.

Er så utrolig dumt å forhåndsbetale, men når selgeren virker seriøs så er det lett å tro at selgeren er snill og hyggelig.

Er jo selvfølgelig sånn det skulle fungert, at man kunne stole på den man handler med.

Lykke til hvertfall, pengene får du nok helt sikkert igjen, ting tar bare litt tid.

han virket som en hjelpsom å hyggeli kar, å det hastet med å få tak i deler.

men skal ikke forhåndsbetale neste gang :)

politie kan vell kansje å spore opp bankkorte, får no håpe det ijaffal :wink:

Skrevet
eventuelt kan jeg gjøre det for deg, bare hyggelig å gjøer det, i tillegg til at jeg er en ekspert på det!

send en pm med denne mailen hans.

Den skrev hun tidligere i tråden: bmw-freak@live.no ;-)

Men prøv det du foreslo, han går garantert rett på..!!

hun? :) jeg er en gutt :D hehe

Skrevet

Tok ikke denne personen kontakt med trådstarter etter at trådstarter la ut en ønskes kjøpt tråd etter deler her på bimmers? :)

I såfall sitter vel dusten og leser i denne tråden alt dere har tenkt å finne på...

Da hjelper det fint lite med gode forslag, sålenge de blir avslørt like fort. :-#

Skrevet
Tok ikke denne personen kontakt med trådstarter etter at trådstarter la ut en ønskes kjøpt tråd etter deler her på bimmers? :)

I såfall sitter vel dusten og leser i denne tråden alt dere har tenkt å finne på...

Da hjelper det fint lite med gode forslag, sålenge de blir avslørt like fort. :-#

Sant det du sier det.. Men er det en som heter det på Harestua så finner jeg det ut iallefall.

Skulle faen meg knekt finger etter finger på kødden

Skrevet
hun? :) jeg er en gutt :D hehe

Opps.. Sorry du, liten misforståelse... Det er som Der Barockengel sier...

Deep Dish holder til i det stolte nord, og der er nok "pia" fortsatt ensbetydende med "jente".:)
Skrevet

Men en ting... hadde du brukernavnet til han fyren?

Kan ikke admin her på bimmers spore opp, eller hvertfall se hvilken IP--adresse som er brukt.

Uansett så går du bare til politiet/forliksrådet så ordner de opp i saken, blir jo bare værre for han.

Igjen, Lykke til og fortell hvordan det går.

Skrevet
Men en ting... hadde du brukernavnet til han fyren?

Kan ikke admin her på bimmers spore opp, eller hvertfall se hvilken IP--adresse som er brukt.

Uansett så går du bare til politiet/forliksrådet så ordner de opp i saken, blir jo bare værre for han.

Igjen, Lykke til og fortell hvordan det går.

Slik jeg forstod så hadde han lest salgs annonsen og tatt kontakt utenfor forumet....

Skrevet

Det finnes fire personer i Norge med navnet Einar "Åsheim" "Aasheim" som er mellom 14 og 24 år, sender deg en PM med flere opplysninger "adrianpia" 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...