Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tok ikke denne personen kontakt med trådstarter etter at trådstarter la ut en ønskes kjøpt tråd etter deler her på bimmers? :)

I såfall sitter vel dusten og leser i denne tråden alt dere har tenkt å finne på...

Da hjelper det fint lite med gode forslag, sålenge de blir avslørt like fort. :-#

han la meg direkte til på msn, så vet ikke hva han kalder seg her, sku gjerne ha vist det å :wink:

det er store frem skrit med å finne han, fikk akurat tis om nettbyen hass :D

Skrevet
Tok ikke denne personen kontakt med trådstarter etter at trådstarter la ut en ønskes kjøpt tråd etter deler her på bimmers? :)

I såfall sitter vel dusten og leser i denne tråden alt dere har tenkt å finne på...

Da hjelper det fint lite med gode forslag, sålenge de blir avslørt like fort. :-#

han la meg direkte til på msn, så vet ikke hva han kalder seg her, sku gjerne ha vist det å :wink:

det er store frem skrit med å finne han, fikk akurat tis om nettbyen hass :D

Skrevet
hun? :) jeg er en gutt :D hehe

Opps.. Sorry du, liten misforståelse... Det er som Der Barockengel sier...

Deep Dish holder til i det stolte nord, og der er nok "pia" fortsatt ensbetydende med "jente".:)

hehe, lett å missforstå, men måtta bare ha ett brukernavn :wink:

Skrevet
Men en ting... hadde du brukernavnet til han fyren?

Kan ikke admin her på bimmers spore opp, eller hvertfall se hvilken IP--adresse som er brukt.

Uansett så går du bare til politiet/forliksrådet så ordner de opp i saken, blir jo bare værre for han.

Igjen, Lykke til og fortell hvordan det går.

han la meg direkte til på msn.

skal si ifra hvordan det går, får tatt han snart

:D

Skrevet

Hvis man går inn på nettby'en hans og kikker i gjesteboken, så hadde noen skrevet noe i gjesteboken hans om et slagsmål, da hadde Slayer91

(eller svindleren om dere vil) skrevet dette til svar:

Svar fra slayer91:

ok, men vær gang jeg sloss så driter jeg i om personen griner... jeg bare slår videre jeg, jeg gidder ikke å stoppe en fight ass... hehe

Noen her som har lyst til å gjøre det samme med ham, et par titalls ganger? :)

(never mind alle endringene i dette innlegget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...