Lex-Talionis Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Send deg PM adrianpia. Vet hvem han er jeg nå
Lex-Talionis Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 mhm hehe. Kanskje vente til trådstarter har snakka med han, hehe..
Disaster Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Nettby-terror på gang? Nettby-brukere hacket http://www.itavisen.no/sak/791503/Nettb ... re_hacket/ Det er jo såååå enkelt å hacke seg inn på slike tjenester men di som drifter slike sider innrømmer skjeldent at det er mulig å komme seg helt inn i systemet
knut_olestad Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Vel, sett i gang er min tanke om saken Kan bli en fin profil
adrianpia Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Tok ikke denne personen kontakt med trådstarter etter at trådstarter la ut en ønskes kjøpt tråd etter deler her på bimmers? I såfall sitter vel dusten og leser i denne tråden alt dere har tenkt å finne på... Da hjelper det fint lite med gode forslag, sålenge de blir avslørt like fort. han la meg direkte til på msn, så vet ikke hva han kalder seg her, sku gjerne ha vist det å det er store frem skrit med å finne han, fikk akurat tis om nettbyen hass
adrianpia Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Tok ikke denne personen kontakt med trådstarter etter at trådstarter la ut en ønskes kjøpt tråd etter deler her på bimmers? I såfall sitter vel dusten og leser i denne tråden alt dere har tenkt å finne på... Da hjelper det fint lite med gode forslag, sålenge de blir avslørt like fort. han la meg direkte til på msn, så vet ikke hva han kalder seg her, sku gjerne ha vist det å det er store frem skrit med å finne han, fikk akurat tis om nettbyen hass
adrianpia Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 hun? jeg er en gutt hehe Opps.. Sorry du, liten misforståelse... Det er som Der Barockengel sier... Deep Dish holder til i det stolte nord, og der er nok "pia" fortsatt ensbetydende med "jente". hehe, lett å missforstå, men måtta bare ha ett brukernavn
adrianpia Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Men en ting... hadde du brukernavnet til han fyren?Kan ikke admin her på bimmers spore opp, eller hvertfall se hvilken IP--adresse som er brukt. Uansett så går du bare til politiet/forliksrådet så ordner de opp i saken, blir jo bare værre for han. Igjen, Lykke til og fortell hvordan det går. han la meg direkte til på msn. skal si ifra hvordan det går, får tatt han snart
adrianpia Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Kan kanskje hjelpe deg litt her Men vet du om etternavnet skrives "Åsheim" eller "Aasheim" Hei:) aasheim er riktig
adrianpia Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 mhm hehe.Kanskje vente til trådstarter har snakka med han, hehe.. har sendt han en post på nettby no, venter spent på svar
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Betal aldri på forskudd!Men lykke til. Har aldri fått ting sendt i oppkrav jeg.. Du vet jo ikke hva du får da heller.. Så like greit å forhondsbetale..
///MoePower Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Hvis man går inn på nettby'en hans og kikker i gjesteboken, så hadde noen skrevet noe i gjesteboken hans om et slagsmål, da hadde Slayer91 (eller svindleren om dere vil) skrevet dette til svar: Svar fra slayer91:ok, men vær gang jeg sloss så driter jeg i om personen griner... jeg bare slår videre jeg, jeg gidder ikke å stoppe en fight ass... hehe Noen her som har lyst til å gjøre det samme med ham, et par titalls ganger? (never mind alle endringene i dette innlegget)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå