Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelig å høre det.er ikke så aktiv lengre men har alltid forsøkt å oppdatere det meste som en huske liste for meg selv. Fint om noe info kan vær nyttig for andre også

• 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

Sol og 9 grader idag etter arbeid så det er ikke så ille. Men fortsatt kaldt og skitne veier..

var no sånt her og idag.

blir sverigetur med 318i'n om været holder seg :)

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet (endret)

Vel hjemme etter E30Meet, beste treffet til nå for min del. Fikk kjørt mye, kun skiftet hjul og fyllt bensin og en olje skvett. Ikke et feil slag :)

Men skitten ble den, og full i dekk merker. bane kjøring tar på  :headbang:

Fikk til breisladden på 3 gir, litt for lite fart på hjula til at det ble mye røyk så må trene mer  \:D/

post-40764-0-29250200-1437669197_thumb.j

post-40764-0-68466200-1437669199_thumb.j

post-40764-0-65047500-1437669202_thumb.j

2 ting mååå gjøres, montere catch til bensin og få litt mere styre utslag

Endret av e30 tic
Skrevet

skjønner ikke at du bruker denne til drifting :P hadde ikke jeg turt,

hadde bygd egen bil til det som kan vrakes i værste fall :P

trenger ikke catchtank om man har full tank. :P

Skrevet

satser på det blir delt i klasser slik at biler med skilt i en klasse og dem galne som kan kjøre på tvers i 200 i annen.

Hadde ikke trodd at hverken jeg eller bil skulle igjennom langsvingen men nå ble det nå slik og det gav litt mer smak :D

Bilen skal holdes pen men brukes litt mer, å fylle bensin når det er runder 40L på tanken gidder jeg ikke mere

Skrevet

satser på det blir delt i klasser slik at biler med skilt i en klasse og dem galne som kan kjøre på tvers i 200 i annen.

Hadde ikke trodd at hverken jeg eller bil skulle igjennom langsvingen men nå ble det nå slik og det gav litt mer smak :D

Bilen skal holdes pen men brukes litt mer, å fylle bensin når det er runder 40L på tanken gidder jeg ikke mere

skaff sånn ekstra tank fra alpina eller m3 i bagasjen, sålenge den er full går det ivaffall bra da. det som er planen etterhvert i turbo e30'n min (har en fra alpina liggende)

enn sålenge er tanken kappa i 2 og store delen beholdt, andre siden er catchtank og 2 pumper plassert. funker bra det, men hakke så mye mer enn 30liter da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...