Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tar eg meg en velfortjent pause fra bilen en periode.

fikk set rs felgene idag, men var ikke fornøyd med finishen så di blir lakka opp igjen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen blir bøs forfra når den blir ferdig ser det ut som ;) Jeg valset skjermbuene mine bak selv, ikke noe hokus pokus det. Bare å ta seg god tid og stramme litt og litt. Er det originale skjermbuer på den nå?

Skrevet

Fronten liker eg, den er lik den eg hadde fra før så, har valset forran og bak, men veldig moderat, bak er det nysveiste originale ja, og di var Tunge og få valset, satser på Rs'ene får plass.

Skrevet

spesielt ikke fangere og bærende osv osv.

turboene fikk akkurat plass uten å kappe i demper tårn også.

Skrevet

Ja, så får eg se når den blir lakkert, den står ikke akkurat først i køen på lakkverkstedet.

uansett er det ferie nå :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Er på siste uka med ferie nå, har verdt en hard ferie til nå :lol:

bilen er påbegynt vet jeg, men er nok en stund til den er på veien igjen.

• 4 weeks later...
Skrevet

Da skjer det litt igjen, Verkstedet har ikke hatt tid til e30en før nå, men nå blir den prioritert og når jeg var og kikket stod den i lakkboksen. Ser meget bra ut så langt utifra det jeg kan bedømme.

6akutuyyjn8bj62zb4ee.jpg

Fikk henta rs senterene og fikk noe deler av parts n retards, etter 3 mnd venting ca fikk jeg kantene, resten av det jeg bestilte var enten ikke levert, eller feil levert

Uansett skal det bli bra hjul til slutt.

j5a2bgiz53hua6tsan5j.jpg

Kjøpte meg en e39 525tds her om dagen, den blir den nye vinter/trekkbilen min, håper å få solgt pajeroen fort!

Fikk gitt den en maskinpolering, skal få lagt ut noen bedre bilder av tingene etterhvert.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...