e30 tic Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 da tar eg meg en velfortjent pause fra bilen en periode. fikk set rs felgene idag, men var ikke fornøyd med finishen så di blir lakka opp igjen.
e30 tic Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 Takker, håper det bli morro når den en gang blir klar
E30_Dale Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Detta såg jo toppers ut! Good shit. Blei meget bra den fronten din og, men ska det modifiseras med tanke på luft?
FTE Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Bilen blir bøs forfra når den blir ferdig ser det ut som Jeg valset skjermbuene mine bak selv, ikke noe hokus pokus det. Bare å ta seg god tid og stramme litt og litt. Er det originale skjermbuer på den nå?
e30 tic Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Fronten liker eg, den er lik den eg hadde fra før så, har valset forran og bak, men veldig moderat, bak er det nysveiste originale ja, og di var Tunge og få valset, satser på Rs'ene får plass.
E30_Dale Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Er nok ikke dumt i hele tatt, trur ikke bt er så positive til en E30 som er voldtatt av hullsaga...
e30 tic Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 spesielt ikke fangere og bærende osv osv. turboene fikk akkurat plass uten å kappe i demper tårn også.
e30 tic Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 Ja, så får eg se når den blir lakkert, den står ikke akkurat først i køen på lakkverkstedet. uansett er det ferie nå
e30 tic Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Er på siste uka med ferie nå, har verdt en hard ferie til nå bilen er påbegynt vet jeg, men er nok en stund til den er på veien igjen.
E30_Dale Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Greit med litt avkobling og. Må ikke bli lei heller...
e30 tic Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Da skjer det litt igjen, Verkstedet har ikke hatt tid til e30en før nå, men nå blir den prioritert og når jeg var og kikket stod den i lakkboksen. Ser meget bra ut så langt utifra det jeg kan bedømme. Fikk henta rs senterene og fikk noe deler av parts n retards, etter 3 mnd venting ca fikk jeg kantene, resten av det jeg bestilte var enten ikke levert, eller feil levert Uansett skal det bli bra hjul til slutt. Kjøpte meg en e39 525tds her om dagen, den blir den nye vinter/trekkbilen min, håper å få solgt pajeroen fort! Fikk gitt den en maskinpolering, skal få lagt ut noen bedre bilder av tingene etterhvert.
E36Cab1 Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Skal du ha samme farge eller? Er motor og alt annet klart til montering i bil etterpå,eller gjenstår det ting å gjøre før det blir tut&kjør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå