Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja den kan egentlig være både firkanta eller runde. Den må stå likt som min gjør idag,

Ja den må ha det, og stusser som orginalt, og en ekstra muffe til turboene. Eg har egentlig mulighet til å maskinere delene.

Kim i norge selger alu sveise flensen til lokket?

Skrevet

Idag fikk jeg polert bilen, nå gjenstår bare voksing, holdt på 7 timer i strekk, gikk bare lett over karosseriet, min fikk brukt litt tid på karbon panseret, det så ikke ut når jeg fikk det, veldig dårlig finish på det :? Det ble mye blankere nå men er fortsatt ikke bra. Kjørte over det med gul og blå 3M og roterende maskin.

Skrevet

Noen bilder fra poleringen igår.

Før vask, tørt vær og sol har sine negative sider også

2fbsbq5xl8fdupmgc8sk.jpg

Polering

jt9hdxuura07l5g7nbnm.jpg

Fikk montert panser emblem igår

v07d4n4vpyaf9zt0gtxs.jpg

"Speilbilde" av panser

gljf8t5oqm68cirbwub8.jpg

vmj31hv57s85hi6d7kkx.jpg

Skrevet

En ting som har plaga meg en del var at jeg ikke fikk montert plast deksler sist jeg var på bukk.

Så nå er alle innerskjermer på og plast deksel under motoren på.

Fikk også montert nye slanger til oljekjøleren så nå er den oppe å går.

Fikk montert mine spesial maskinerte spacere så nå er det INGEN vibrasjon forran :applause:

Eksosen fikk seg 2 sveisepunkt og ny V-båndsklemme ettersom jeg reiv den av på vei oppå bukken #-o Lave biler er noe dritt

Sånn ellers driver jeg å lager en ny exp tank i alu i 5mm aluminium. Industri kvalitet :lol:

Skrevet
Fett :D

Ein dag du er i garasjen, kan du ikkje måle klaringer du har mellom frontleppe og bakken.. Håpte min var høy nok til ferjene :)

Skrevet
Fett :D

Ein dag du er i garasjen, kan du ikkje måle klaringer du har mellom frontleppe og bakken.. Håpte min var høy nok til ferjene :)

Der var det 7.5cm sisst i hvert fall :) Din front er jo mye nermere framhjulene enn min også.

Skrevet

Går fint, bare lenge siden du har kjørt så lav bil :)

Jeg toucha nedi en fartsdump på mandag, men da kjørte jeg bare rett over. Kan jo kjøre skrått, jeg gjør det for å komme ombord i ferjene.

Edit: Jeg måtte jo bygge om den ovale midt potta mi i fjor. Kappa den og banka den flat og sveisa igjen, slik at den er flat under. Og nå i år tok jeg en 3mm rustfri plate å punkta fast under der igjen, slik at det ikke blir hull. Da går det liksom greit å vere nedi av og til når man har litt å slite på. Men det fremste eksos festet har jeg revna to ganger, så det har jeg gitt opp. Eksos klemmene er også kappa av på lengden og en av de er snudd oppover :mrgreen:

Skrevet

Var en stygg kant der eg skulle oppå bukken så var den som hekta i ene V båndsklemma.

Er rimelig fornøyd med eksosen nå så er ikke så redd den. Ha en 3" resonans mitt potte og den er bare 10cm i diameter så den bygger ikke mer ned enn resten av rørene. Di har fjerna fartshumpene i sentrum så det har eg ikke fått testa :D

Skrevet
Hadde passet bedre med karbonmerker på det panseret ditt :-)

Naaa, isåfall blir panseret kvitt.. ble kjøpt mest for vekten sin del dette.

Skrevet

men om du pusser ned og lakkerer det så blir det ikke myye mer vekt, synes det er lekkert når man ikke ser at det er carbon før man åpner panseret jeg ;)

Hva med svart/hvit emblem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...