Yngvejos Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Trist å høre. Men det ser ut til at du har funnet en grei erstatter så du får anledning til å nyte bilen litt likevel.
tommyheimberg Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Mye har du lågt i motoren i vinter da?, og hva er gjort med den?, vanvittig kjedelig:(, men fy før en sinnsykt rå bil!, og pågangsmotet skal du virkelig ha for!! Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Frode_E30 Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Dette må da være en spøk? Hvem har isåfall satt sammen blokka di??
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Jaja, hadde ikke regnet med at så mange kom til å tro på dette, siden det ikke var EN person som tok salgs annonsen min seriøst. Jeg var og henta en impuls bil her i helgen, var den som starta hele greia med havari spøken. Håper ikke noe ble lei seg på mine vegne unødvendig, dagen for havari kommer nok før eller siden M20'en blir kjørt daglig den og starter og går fint, venter på ny bensin pumpe som aldri dukker opp eneste kommer til å bestille en ekstra fra ppf så jeg er sikker på å få en i det minste. Her er bilde fra en liten kveldstur Her er kebabtralla som har S50, motoren skal få stå i det karosseriet. HAr ingen store planer for den bilen, skal forsøke å få den godkjent ombygd eneste.
|Ole| Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Forklarer det kva eg meiner om den dårlege spøken din?
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Forklarer det kva eg meiner om den dårlege spøken din? hehe nei du får prøve denne
|Ole| Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Forklarer det kva eg meiner om den dårlege spøken din? hehe nei du får prøve denne GREIT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå