Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye har du lågt i motoren i vinter da?, og hva er gjort med den?, vanvittig kjedelig:(, men fy før en sinnsykt rå bil!, og pågangsmotet skal du virkelig ha for!!:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Skrevet

Jaja, hadde ikke regnet med at så mange kom til å tro på dette, siden det ikke var EN person som tok salgs annonsen min seriøst. :lol:

Jeg var og henta en impuls bil her i helgen, var den som starta hele greia med havari spøken.

Håper ikke noe ble lei seg på mine vegne unødvendig, dagen for havari kommer nok før eller siden :lol:

M20'en blir kjørt daglig den og starter og går fint, venter på ny bensin pumpe som aldri dukker opp eneste :evil: kommer til å bestille en ekstra fra ppf så jeg er sikker på å få en i det minste.

Her er bilde fra en liten kveldstur

z9ttgtz80owemns7mn1r.jpg

Her er kebabtralla som har S50, motoren skal få stå i det karosseriet. HAr ingen store planer for den bilen, skal forsøke å få den godkjent ombygd eneste.

1fvdynpf6hesqr5zrrb2.jpg

Skrevet
:stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid:

Forklarer det kva eg meiner om den dårlege spøken din?

hehe nei :P du får prøve denne :angry:

GREIT!

:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...