e30 tic Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Ja det var infinity, hadde det på den før, men bilen blir alt for lav også med den.. tok jo nedi grusen på tunet hjemme... Hyllemannen er eier av den leppa nå tror jeg
e30 tic Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Det er ikke ofte jeg tar frem smilet når det ned i postkassen faller regninger ifra Toll Vesenet med krav på X antal tusenlapper men idag kom det en på kr 415.- Det er passelig for E30 en det
Tzunami Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Gruer meg til min regning, den blir nok ikke like liten
e30 tic Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 problemet er at jeg fikk 2 tilpå 2900 hehe
Tzunami Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Får bare en heldigvis, men får en vanlig og en på to nuller ekstra om et år:o
janerik171187 Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Det er ikke ofte jeg tar frem smilet når det ned i postkassen faller regninger ifra Toll Vesenet med krav på X antal tusenlapper men idag kom det en på kr 415.- Det er passelig for E30 en det deilig det vell fikk "bare" en på 3500 jeg (noe rundt der, diesel uten partikkelfilter) heldigvis blir e30 like lav som din (veteran i år den og) cab'n er like høy da som vanlig (2900), men står uten skilt for vinteren så hakke fått den
e30 tic Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Ja akkurat denne va litt gøy å be betale, alle andre avgiftene man har betalt opp igjennom har ikke vært like gøy
hylle Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Ja det var infinity, hadde det på den før, men bilen blir alt for lav også med den.. tok jo nedi grusen på tunet hjemme...Hyllemannen er eier av den leppa nå tror jeg Usikker på om eg får brukt den, tror den komme te å stå på bakken etter eg har senka ferdig! :/
e30 tic Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 vis du skal ha skam lav bil funke det ikkje.. men det gikk bra på sett og vis med 40 senk
e30 tic Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Når jeg får bilen tilbake ifra lakk så skal alle trykk rør ut og innsug osv for å få ny lakk, er ikke fornøyd med jobben som ble gjort sist gang, MEEN hvilken farge skal eg ha nå da? svart rynkelakk på alt untatt topp deksel som er sort blank,blir det bra?? BMW logoen på topp deksel skal poleres blank Har forresten en ny sort Nuke Fuel rail som også skal monteres. slik ser det ut idag . Fikk montert nye bolter i BBS hjula ifra claus på Felgen Garage. resultatet ble slik Siden jeg kjøpte meg ny IX var jeg så heldig å få kjøpt tilbake gamle Image Wheels felgene som stod på turbo Ix'en jeg hadde ifjor vinter. Det er 3 delte smidde felger bygd for å passe IX Disse så slik ut når jeg fikk dem etter en seriøs vask med prickbort og Iron-x Jaja dere ser hva som er på gang her Nye bolter er bestilt hos Image wheels
e30 tic Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Noen som har noen tanker om farge på motor
SpiderPig Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Jeg syns egentlig orginalinnsuget er penest i org farge, men om det ska lakkeres må det bli svart
magne_ Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Gratulere så mye med litlingen!! Og ser godt holdt ut den ix'n! Er du blitt veldig gla i å polere felger eller? Et par forslag til farge på innsug/trykkrør: Rynkelakk er pent. Men også en enda mørkere gråfarge enn den du har nå, kan bli bra. Eller at innsuget blir sort, og trykkrøra grå. Eller at innsuget får rynkelakk, og at trykkrøra blir silke matt. Men jeg tror at så lenge du lakker innsuget sort, så blir det bra å få fjerna lakken på BMW logo og stripene.. På min motor syntes jeg vertfall at det ble mye bedre når jeg fikk dette blankt på topptekselet, og jeg har jo også sort innsug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå