Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

hadde schrick 288 kam, km kams smiddevipper, fjærer husker jeg ikke hvor jeg fikk takk i men innerfjæra var alt for stiv, sa han på km, da jeg sendte hele toppen min til han da det skjedde, så fikk han til og fikse kammen, sette i nye vippearmer og sette i noen fjærer som holder til 9000rpm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har demontert topper eg også med org kam som har sett slik ut, men det er naturlig etter x antall år og kilometer med hard bruk.

Får se hva lønna sier, det frister med en del nye biter ja.. 9000rpm i m20 vil jeg påstå er i overkant.

Min skal vertfall slippe unna med mye mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har bestilt nytt nå, men de va ikke nytt. Husker ikke om jeg bare dro den på starteren eller om jeg hadde oppstart uten Deksel for å se at alt va ok når jeg monterte den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var de bare til å glemme alt om kammen som funker som dreiebenk, siden solen fungerte så måtte jeg ut på en cruise tur

Et bilde, som vanlig uredigert ut ifra kamera

end0k6wuvdg1p39sy7gh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vaska bilen idag, etterpå begynte jeg å gjøre klar sentera til OZ felgene.

Vet dere hva som skjer når man sier til en lakkerer: ikke lakk her, her må du maskere? Jo da får man lakk akkurat der, i mengde :lol: Heldigvis gikk det greitt og kun et par timer med stanleyen så var anleggsflatene på sentera ok igjen.

Etter litt dilling og dalling fikk Swissvaxe Autobahn stå å gogjøre seg.

55dwj7cu8mbj2yekgxgz.jpg

Senter ringer, homemade style

u2j3jzj3etaemwwjb3fd.jpg

Tok åbolta felgen på forran for å sjekke at den var rett og din før jeg satt i alle bolter..10" forran med coilovers og et hav med spacere

pb9k9rierllt9fh3rco0.jpg

In Progress 25% Completed :D

gwnrqpkkm3u6gzixh1t6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...