Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Skal selge et tak fra en coupe e36. hele taket og a og b stolper. Hva kan jeg se for meg å få for det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 bygger du om til cab? hehe, par lapper bude nu nå få vet ikke hvor stort markedet er for tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Regner med det er taktrekket du snakker om Viss det er det såhar det jo litt å si om det er sort eller grått.. De sorte er jo mer skjelden og dermed dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 ikke taktrekket nei . Det er en skada bil og det er en kar som trenger et nytt tak til et prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Taket hadde du sikkert kasta hvis han ikke var intresert i det ? Kjipt å ødlegge taket.., la han få det litt billig ? Et par - tre lapper høres ikke dyrt ut ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Må si meg enig der Hadde jo skrota det uansett. så får være grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå