Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Tøft bilde - det gjør seg med litt spennende bakgrunn og en spenstig kameravinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Takktakk! Morsomt med bilder en må ofre litt for. Var nok et snodig syn der jeg klatra opp en skråning med kamera og stativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Man må lide litt for kunsten, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Fine bilder kommer av en lidenskaplig fotograf med fint objekt syns alle dine bilder blir meget bra.. får prøve en setting med snø det lyset i mørket tro jeg blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Tusen takk! Artig at dere ble fornøyd med bildene! Er litt skummelt å ta bilder av grombiler, vil liksom yte dem rettferdighet Ja, snøbilder i mørket _vet_ jeg blir bra Såå nå kan snøen bare komme! Hører dere meg, værguder? Let it snow! Jeg har drukket julebrus og greier, så nå kan igrunn bare jula komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Blir nok kanskje snø til uka, var visst meldt kaldere vær med nedbør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå