mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 takker for at dere stiller opp, det hjelper mye, for venner og spesielt familien. takk
Aroid Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 jeg har bare møt han 1 gang. svært hyggelig kar. svært syn det som har hendt. kondolerer for han hansi.
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 jeg har bare møt han 1 gang. svært hyggelig kar. svært syn det som har hendt.kondolerer for han hansi. han var en hyggeli kar ja for alle som har møtt han, kjenner han, vet at han har et humør på 100:) og han likte og showe
Aroid Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 for dem som ville se alt fra vestnes gatebil treff 20.april 08 Del 1 --> http://ru.youtube.com/watch?v=y-NLQProgCc Del 2 --> http://ru.youtube.com/watch?v=Qewj_2D4h0U
SteffenM2 Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Kondolerer.. Huff, dette er virkelig ikke bra, kjør pent folkens, vi vil ikke ha flere tilfeller av dette..
kuanov Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Så utrolig trist. Tankene går til familien og alle vennene til Hansi. Føler veldig med deg bt320i, håper jeg aldri vil oppleve det samme som du gjør nå... Kondolerer.
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Så utrolig trist.Tankene går til familien og alle vennene til Hansi. Føler veldig med deg bt320i, håper jeg aldri vil oppleve det samme som du gjør nå... Kondolerer. tusen takk, håper for din sin skyld at du ikke oplever dette
Der Barockengel Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 De kortesjebildene gjorde et visst inntrykk...
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 De kortesjebildene gjorde et visst inntrykk... har aldri sett noe lignende før, fikk frysninger hver gong jeg rundet runt en sving, til neste bakketopp eller neste sving var det biler, og det gjelder bakover og.. rørende, har aldri grått så mye som igår og idag
wabby Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Så utrolig trist.Tankene går til familien og alle vennene til Hansi. Føler veldig med deg bt320i, håper jeg aldri vil oppleve det samme som du gjør nå... Kondolerer. tusen takk, håper for din sin skyld at du ikke oplever dette Kondolerer... Selv har jeg desverre opplevd dette 2 ganger :S Første var en kamerat av meg som ble påkjørt på vei til jobb av en lastebil. Det året gikk jeg på befalskolen på Kjevik og spurte om perm for å gå i begravelse. Fikk slengt denne i trynet... "Dette går ikke, det er så mange som har bekjente som dør at vi ikke gir perm på slikt. Kun familie". Ble dritprovosert av det og dro likavel. Andre var en kamerat av meg som var på fylla og hadde sjofør. Han var godt berusa for å si det pent. Rundt 01 - 02 tiden ble han kjørt hjem og han gikk inn for å legge seg. Sjoføren parkerte bilen hans og dro (Audi S4). 3 min senere hørte han bilen starta opp og brant av gåre... Da hadde han tatt bilen. Han kjørte og kom samme veien som sjoføren, sa "takk for alt" og forsvant. 5 min senere så jeg politi rykket ut, og av nysgjerrighet så dro jeg etter... Det som hadde skjedd var en front mot front på E18 inn i en lastebil og alt stod i fyr og flammer. Bilen hadde klart å komme under lastebilen. Jeg måtte hente søstra hans som var i nabobyen og hente henne. Pga ulykka så var det omdirigering på oversiden slik at man faktisk kunne se ned på ulykka. Det er det værste jeg noengang har vært med på å fortelle noen at en person er død og deretter kjøre forbi ulykkestedet hvor du ser alt brenner. Dagen etter var det minnestund der hvor politiet forklarte hele hendelsen og veien var sperret av for oss. Ingen vet den dag i dag hva som gjorde at han tok bilen da han var glad hele kvelden.
mrmpower Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 hørtest kjjipt ut det er absolutt ikke artig og miste en kompis
BimmerKing Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 bt320i: Håper dere som sitter tilbake er flinke til å ta vare på hverandre, og at dere aldri mister motet helt.Ellers kan jeg skrive under på at høstvåte veier kan være mye glattere enn man skulle tro. Kjør forsiktig, folkens. takk godt å se at dere her inne kondolerer.. dette er første kompisen jeg har mistet.. å d var min beste venn har en liten historie fra idag vist noen vill lese, kan legge inn bilder senere om dere ønsker d vi sente rund en mld om at vi skulle tenne lys på ulykkes stede kl 14.00 idag, det dukket opp utrolig mange, som venner og famile, vi stod der 1t30min, sa ikke noe men bare sto dær, for jeg vet at vi støttet hverandre lell om vi ikke sa noe..vi tente lys, la roser dær pluss et bilde av han, poletiet var så snill at dem kom og dirigerte trafikken slik at vi alle kunne stå ved vegkanten og sørge, for hansi var en gutt som alle var gla i, han hadde alti ett smil på seg, såg positivt på alt, pressen kom og, dem tok bilde av oss som stod dær. som den linken litt lengre tilbake.. litt senere etter vi har dratt, sente vi runt en mld om at vi skulle ha en kollonne kjøring, for og hedre han, vi skulle møte opp på esso kl 16.00, vi kjørte fra esson med nødblinken på, kjørte forbi ulykestedet, jeg låg ca midt i kollonen, det var iallefall 50 biler forrån og 50 bak meg, for jeg såg ikke enden, kjørte tilbake til plassen, for vi skulle ta en kjøre tur til hatle, dær bor foreldrene hans, en ringte på broren hans og fortalte at vi var på veg, da vi kom frem stod hele familien på verandan og kikket på oss.. vi kjørte opp mot garden med 3meter mellomrom, alle hadde nødblinken på, jeg såg at familien var veldig takknemli for d vi gjør, kjørte forbi huset og ned til veien igjenn, hele rekken kom seg forbi huset etter ca 10min.. og i den tiden kom ca 100biler forbi.. alle som var hansi ganske nær.. rekken med biler var 4-5 km lang.. folk som kom imot var veldig snille, for dem stoppet helt opp, og hadde på nødblinken.. jeg ble veldig rørt av og se hvor mange som dukket opp.. hele oplegget varte ca 1 time med kollonne kjøring.. kl 18.00 var det en liten minnestund for hansi på bedhuse i elnesvågen.. og jeg må si, har aldri sett så mye folk inni dær før.. politiet, brannvesnet, ambulanse møtte også opp, for og fortelle hva som sjedde igår kveld, og dem gjorde en veldig god jobb.. Foreldrene hans reste seg opp, og fortelte at det vi gjør for hansi er veldig snilt jort, moren hans hadde aldri sett noe lingnende da vi kom i kollonen, det var veldig rørende sa hun.. det er veldig kjipt at jeg ikke kan si det til han, om hva vi har jort for han idag det har ikke gått opp for meg enda, jeg vet at d har sjedd, men vill ikke tro det har bilder av kollonnekjøringen, kan legge det ut senere Veldig gripende, blir veldig rørt her jeg sitter, jeg føler med dere Den signerer jeg... Hadde forresten gleden av å være tilstede på Vestnes under den autoslalomen som er nevt tidligere i tråden her, og pratet litt med Hans Marius der... Virket som en utrolig hyggelig fyr som spøkte å lo... RIP!!
Gjest Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Dette er så utrolig trist. Kondolerer til alle som stod hansi nær. Har opplevd en veldig lik situasjon, en som jeg gikk i klasse med fikk sleng på bilen og fikk en møtende bil rett i siden. Drept momentant. Det er veldig skummelt med kolloisjoner fra siden, det skal ikke mye fart til før det blir fatale konsekvenser. Utrolig bra at dere som er nære venner av han støtter opp og får støtte fra andre, det er viktig i en slik situasjon! RIP Hans Marius.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå