j0lle Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Hoy Lurer litt på å bytte ut 316 ræsern nå, men en e46, eventuelt e90. Kom over denne på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Noen som har sett på denne i virkeligheten? Litt langt å dra hvis bilen ikke er så strøken som den framstår. Eventuelt har dere andre tips?
j0lle Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Er det virkelig ingen som kjenner til denne? Eller har sett den? Den er da litt spesiell.. Eller er det bare jeg som har poste i helt feil del av forumet
Espen M33 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Er det virkelig ingen som kjenner til denne? Eller har sett den? Den er da litt spesiell..Eller er det bare jeg som har poste i helt feil del av forumet Jeg kjenner til den, men siden det er jeg som skal selge den så regner du meg kanskje som "inhabil" ?
Marius2002 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Kjenner ikke til den sånn historisk, men har sett den "live". Er utrolig pen. Nå har ikke jeg studert den veldig nøye, men førsteinntrykket var meeget positivt. Knallrå farge også!
j0lle Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Espen m33: Noe innhabil blir du som du sier, etter som du er selger, men hadde satt pris på om du kunne svare på noen spm: - Finnes det rust, bulker, har lakke flasset noe som helts sted? - Service tatt nylig, eller er det noe jeg får med en gang hvis jeg eventuelt kjøper. - Finnes serviceheftet til maskinen? Eventuelt service fulgt på merkeverksted? - Muligheter for NAF kjøps test (er det ikke det det heter?) - Blir eventuelt at jeg kjøper den usett, men en viss type kjøpekontrat (selges som den står, godtas ikke ) - Kan du ordne med frakt til Drammen? Takker hvis du svarer i denne tråden. Jeg kan selvfølgelig plukke opp telefonen for en prat også!
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Næmmen Skal du få deg nyere bil, j0lle? Så bra! Anywho, ta deg et fly opp til Molde, og kjør kjøremaskinen hjem! Da lærer du mer bilen å kjenne, samt at evt feil blir fortere oppdaget, enn ved småkjøringer.
fre Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Nå står det jo at den har fulgt alle servicer da, og at det er 12 mnd garanti. Så da mener de sikkert det da
MariusW Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 er jo bare å få det skriftlig at det ikke finnes rust på bilen med unntak for feks ei hjulbue, om det er tilfellet. Så sjekker du det sjøl når du har tid <: Men en naf kjøpstest er genialt! Hjalp meg unna 50 000 i rep da d viste seg at toppen holdt på å ryke
Espen M33 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Espen m33:Noe innhabil blir du som du sier, etter som du er selger, men hadde satt pris på om du kunne svare på noen spm: - Finnes det rust, bulker, har lakke flasset noe som helts sted? - Service tatt nylig, eller er det noe jeg får med en gang hvis jeg eventuelt kjøper. - Finnes serviceheftet til maskinen? Eventuelt service fulgt på merkeverksted? - Muligheter for NAF kjøps test (er det ikke det det heter?) - Blir eventuelt at jeg kjøper den usett, men en viss type kjøpekontrat (selges som den står, godtas ikke ) - Kan du ordne med frakt til Drammen? Takker hvis du svarer i denne tråden. Jeg kan selvfølgelig plukke opp telefonen for en prat også! Noen svar på dine spørsmål: Bilen er mtp på alder og kilometerstand meget pen i lakken. Noen steinsprut i front er det selvfølgelig, samt noe småtterier ellers. Men generelt sett vil jeg påstå at den er meget pen i lakken. ingen bulker eller avflassing av lakk. Siste service er tatt på 104.633km den 19.12.2007. Er altså en god stund igjen til neste service. Alle servicene er fulgt hos bmw, og serviceheftet følger selvfølgelig med. Vil du ha Naf kjøpstest så er det bare å bestille det, så kjører jeg den til naf på avtalt tidspunkt. Naf sin teststasjon ligger bare 3km unna her, så det er fort gjort. Dette er salg fra firma, ikke privat. Det medfølger også en 12mnd bruktbilgaranti som er veldig dekkende. Kjøpekontraktene vi bruker er da selvfølgelig nbf sine standariserte, og typen "selges som den står" eksisterer da bare for gamle vrak som kjøper gjøres oppmerksom på er et rep-objekt. Denne bilen faller så absolutt ikke inn under den kategorien Jeg ser helst at kjøpere henter bilen selv, men i tilfelle ikke så er frakt til Drammen null problem å fikse. Autolink kjører t/r Drammen-Molde omtrent daglig. Har du flere spørsmål så er det bare å komme med dem Jeg kan eventuelt nåes på tlf.90788236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå