Springsteen Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Bruke pedalen til høyre Ellers så er vel et motorbytte til 2,5 det billigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 jaja da var vinteren kommet å gått å vindusviskeren er helt idiot, pris på nye viskermekanisme? er løs hele visker mekanismen, tar i panseret:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 tar i panseret er vanlig feil. hele viskermekanismen koster ca 2000 på schmiedmann.no Er noen skruer og pakninger du også trenger + evt vinkelsliper og helvetes med tålmodighet som jeg måtte ha når jeg skifta min. Tar fortsatt i panseret min, så forsøk også å skifte viftearmen da det kan være fjæren som holder viskeren inntil vinduet som er blitt slakkere. Er vanlig at ene staget som går fra viskeren og til motoren får en totalt utslitt pakning så er mulig du kommer unna med å skifte kun denne. Søk litt i forumet på teknisk, så finner du både bilder og hvilke deler du trenger. Jeg hadde en rusten fast mutter så jeg enda opp med å stå på motorblokka og kutte av jævelskapen med vinkelsliper. Våte servietter over hele frontruta og andre steder så ikke gnistene skulle sette fyr i noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 laster opp ett par bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Ingen bra lagring av sommerdekkene, om jeg får lov til å si det:p Ellers meget pen bil til -93 å være, fin i lakken, ser det ut som! Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Så fin ut denne. Kansje den blir se på treff etter hvert . Ingen bra lagring av sommerdekkene, om jeg får lov til å si det:pEllers meget pen bil til -93 å være, fin i lakken, ser det ut som! Hvor mye betalte du? Edit: Kunne du ikke bidra litt å si hvordan han skal lagre dekkene da enn sitte på en høy hest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Ingen bra lagring av sommerdekkene, om jeg får lov til å si det:pEllers meget pen bil til -93 å være, fin i lakken, ser det ut som! Hvor mye betalte du? er ganske fornøyd med bilen , gav 30 k for den, lite rust under , omtrent ingenting utvendig. skal dekka ligga på skrått ? var noen som snakka om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Fin bil! likte felgene litt sot på rutene og hvite dørhåndtak så blir det bra! Ingen bra lagring av sommerdekkene http://www.eksos.com/oppbevaring-av-dekk.jsp Er vell bare vaskingen som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 noen tips til å få mere fart i bilen? Bytt sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 hadde dette vært noe å slengt på? link:http://autoshineshop.no/catalog/product_info.php?cPath=1912_129_1941_131&products_id=577&osCsid=4s7ku2agf1sg3pm0ef2tr88124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Nei, det hadde ikke vært noe å slengt på i det hele tatt M5 front hadde vært noe. Eventuelt en sånn liten rieger-leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 likte den rieger lippa, går vell rett på original fangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Har aldri prøvd å montere rieger-deler selv, men de som har prøvd sier det har passform som lego Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 tror jeg går for den lille rieger lippa å bakrute senker fra rieger. så får vi se hva mer som hadde vert kult;) side skjørter å anbefale til bilen etter den har fått på den lille rieger lippa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danibmw Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 har fått på rieger lippe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå