Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut å kjøpe meg ny bil og var faktisk ikke inne på tanken at jeg kunne kjøpe meg en BMW, vel jeg fant denne som jeg tenkte jeg kunne jo bare ta meg en liten prøvetur. SOLGT FRA FØRSTE OPPSTART. Aldri hatt en mer stillegående og kjørevennlig bil i mitt liv, og det begynner å bli noen år med bil. Angrer ikke et sekund.

xkc31hu5ve5llygyu2f9.jpg

xet40dgi7gv0mnwbm64s.jpg

t8m0ko4fftzwyw8njako.jpg

m66v7nkjy5x3wil7fuyy.jpg

5hfiahmrmfbd0uddrosl.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jøss, gratulerer med ny bil og velkommen til forumet.

Du har oppdaga det samme som meg! BMW står for komfort og kjøreglede og stil. ;) Har hatt nok biler sjøl, men da eg kjøpte min snart 20 år gamle bil og ville heller kjøre den istedet for vår tidligere 07' Dodge så sier det vel sitt. :D

Håper på flere bilder og kanskje planer for bilen?

Skrevet

Takk for fine tilbakemeldinger alle sammen. Når det gjelder hva jeg var på utkikk etter når jeg skulle kjøpe meg bil var MB E serie, SAAB 95, Opel Omega/Vectra eller lignende. Det er jo alle kjørebiler, men jeg er nå veldig glad for at jeg fant denne bimmern.

Det jeg hadde før er jo et kapittel for seg selv. Ikke rart kanskje jeg blir imponert over en ny bil når min forrige var en Renault 19 :oops: Men jeg har tidligere jobbet for et lite bilutleiefirma hvor jeg reiste rundt i landet og plukket opp biler, og jeg må si at det er ikke mange som kommer opp mot BMW'en når det gjelder å kjøre bilen.

Jeg har ikke så veldig mye planer om forskjellig bling, men jeg skal bytte ut seter til skinn siden førersetet viser at det er kjørt snart 180.000. Ellers så er det noen få småting som jeg vil rette opp, som nye skilter siden skriften begynner å bli slitt og det er ikke noe fint på en slik bil. Må snart bytte glasset eller frontlykter da disse har begynt å bli litt ripete eller grå om man får si det slik.

Om det er noen som har noen forslag til forbedringer som ikke er alt for bling, så tar jeg gjerne mot det.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...