ESveen Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Bortsett fra at fruen sikkert kan rygge i en murvegg eller i den bitte lille femern min så det rister i hele huset å nabolaget står i vinduene uten å kommentere det, så er det dårlige veier som dreper bilene mine. Der jeg bor i Asker er veiene helt forferdelig å alt jeg har av bil har forstillings støtdemper forings problemer. Bodde i Oslo før det å bilene holdt lengre da. Kantkjøring behøver man ikke å være krykke for å bedrive En tur til storsenteret så er gjort. Men satt på m en kar på jobben som hadde en meget pen Mondeo av forrige modell H fortalte stolt at han aldri tok service å sånn dritt Det var dyrt og penga ut av vinduet Bedre og billigere å kjøre det ned å kjøpe nytt Jeg holdte kjeft for en gangs skyld Han la ut om hvor gjerrig han var på bilholdet å jeg ble sittende å tenke på at han satt å snakket til en kar med ikke bare en, men flere biler. Fortsatte å holde kjeft til jeg kom hjem Hvem er den store IDIOTEN av oss?? Skal kjøre bilen til en kompis til lakk i morgen. Bostongrun met dør. 1.2 m2 Sliping/sparkling grunning å sikkert ikke mer enn 1 lag lakk og muligens klarlakk 8500 + moms Muli det var ink speil MEN det er dyrt. Hvorfor ikke bare gi bengen det er ikke hull i grunningen noe sted Bilen blir akkurat like gammel Dette handler vel om interesse for bil ikke om andre personlige egenskaper? Vil man ha penger i kista sats på trikken og fast eiendom ikke bil Pedro Ikke frekt ment, men har . knappen sluttet å fungere? Ble svimmel når jeg leste igjennom dette. Måtte faktisk slutte midtveis.
Wolfeh Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Enter knappen er også en fin bil =O Gjør ting litt lettere og lese mener jeg
BRIO Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Ja du kan ha rett i det med småbarn Jeg har tre stykk jeg da. Det er riktig som du sier med soving å spising, men vanskelig å få holdt de reglene når man skal OSLO- BERGEN. Mye slags saft setter flekker Blåbær og solbær ikke minst. Men sjokomelk er den værste erfaring til nå. Gulping hos småbarn har jeg vært forskånet fra, da jeg var MYE mer påpasselig i babytiden. Viktig å ha fokus på barna når man kjører langt i bil. Jeg trenger nok en oppstrammer der ja Mottatt den Pedro Vi kjører Bergen-Moss flere ganger i året. Skulle vi stoppe og ta en pause hver gang ett av barna ville ha noe å spise eller drikke, ville vi nok brukt hele året på den ene turen i stedet Litt skitt i bilen må man regne med når man har barn. Har heller ikke lyst på setetrekk. Det ser heller ikke bra ut. Ellers har jeg det som deg. Fruen tror jeg fleiper hvis jeg spør om hun kan støvsuge bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå