Gå til innhold

Oppgradere programvaren på navi 16:9 skjerm


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for hjelpen, da er navi oppe å går igjen. men syntes gamle bilde/skjerm layout var bedre. Fikk split screen, men kun 2 fargevarianter, ikke noe forskjell på når lysene er av eller på som før. og mye kjipere board computer og telefon på skjermen

Bra det virket :) Den nye looken er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Edit: Fikk oppdatert min mk4 navigasjon til v32. fra v27. Har oppdateringsfila hvis noen skulle være interessert i den. (Kan ikke se noen forskjell eller endringer ennå, men så har ikke min navigasjon fungert som den skal heller.)

Så lurer jeg på hvorfor jeg kun får svart skjerm under navigering. Jeg får inn adresse og satt i gang navigering, men får kun svart skjerm. Det er kun pila øverst som skifter retning når jeg kjører. Og den viser totalt feil vei.

Det er en brent navi-CD som sitter i, og er tydeligvis brent med alcohol 120% siden det står det på CD'n.

Bilde: https://www.dropbox.com/s/4gubhetn5obngdv/2013-02-10%2013.52.30.jpg

Flekken som er på naviskjermen er nok bare pixelfeil, dukker opp over alt.

EDIT: Fant problemet. En løs ledning bak på CD/DVD-leseren i bagasjerommet. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

mk1 mk2 mk3 mk i alle retninger...hvordan vet man hvilken mk man har i sin BMW om man ellers er litt grønn på dette? Jeg har en 2002 320d Sedan med samme type skjerm\Navi som siste bildene her tilsier, samme layout og de fleste funskjoner er like...

Om man skal oppgradere kartene er det vel ikke bare bare...men jeg skulle gjerne hatt oppgradert softwaren om det lar seg gjøre...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mk1 mk2 mk3 mk i alle retninger...hvordan vet man hvilken mk man har i sin BMW om man ellers er litt grønn på dette? Jeg har en 2002 320d Sedan med samme type skjerm\Navi som siste bildene her tilsier, samme layout og de fleste funskjoner er like...

Om man skal oppgradere kartene er det vel ikke bare bare...men jeg skulle gjerne hatt oppgradert softwaren om det lar seg gjøre...

:wink:

http://www.xoutpost.com/articles/all-bm ... m-faq.html

En veldig grei side med svar på det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mk1 mk2 mk3 mk i alle retninger...hvordan vet man hvilken mk man har i sin BMW om man ellers er litt grønn på dette? Jeg har en 2002 320d Sedan med samme type skjerm\Navi som siste bildene her tilsier, samme layout og de fleste funskjoner er like...

Om man skal oppgradere kartene er det vel ikke bare bare...men jeg skulle gjerne hatt oppgradert softwaren om det lar seg gjøre...

:wink:

Hvis du trykker på MENU-knappen, deretter på Set så skal du kunne se noen tall øverst i høyre hjørne. Hva står det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...