Snusfenrik Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Lå bak denne i kveld ved danmarksplass, lurte på om det var noen her inne / noen som vet hvem dette er? Evt hva som har skjedd? huff.. Veldig uheldig, parkerings uhell, eller sladdeforsøk? Var for øvrig BP reg med en kvinne bak rattet.. Stakkars e46 coupe
krb16 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 point? mange som kræsjer uten at du skal drive å legge dt ut på nette å styre, get a life;)
Deep Dish Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 point? mange som kræsjer uten at du skal drive å legge dt ut på nette å styre, get a life;) Enig..!
Lars89 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Shit happends . Begynner å bli seriøst med E46 som får som ungdomsbiler nå. Får jo en grei 318i for 50 lapper så er ikke så rart.
Snusfenrik Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Er det bare meg her som har en sånn kjærlighet til BMW at jeg får fysisk vondt av å se sånt gjort mot disse flotte maskinene? (Det nekter jeg å tro) Ja, jeg vet at en bil er en bil, en død ting. Og nei, denne var ikke noe jallastylet og ødelagt, heller ikke spesiell. Ser ofte mange kræsja bmw i øst og vest på veien, så dette var sikkert ikke en kjempenyhet. Men versegod, fortell gjerne i vei om hvor brød hele tråden er! Om noen har lyst å svare på spørsmålene i første posten derimot, så hadde det vært enda bedre Takk!
Snusfenrik Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Shit happends . Begynner å bli seriøst med E46 som får som ungdomsbiler nå. Får jo en grei 318i for 50 lapper så er ikke så rart. Ja har merket at prisene har rast relativt langt ned på e46 på noen år nå! Lokal her hvor jeg bor ser jeg fler og fler rånere med e46, med veldig diverse smak hva styling angår. Men dem får jo bare styre på..
-Marius- Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Ser denne av og til om morgenen i byn, får helt ondt inni meg av å se bmw slik. Er en dame som kjører den de gangene jeg har sett den. Kan se ut som den har rygget i litt stor fart i en stolpe eller kant. Ser det står en e39 på hjørne av bygarasjen inne bak portene som har fått en smell bak også. Teipe som holder bak luken på plass.
Der Barockengel Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Synd at hjelpekorpsbilen til høyre i bildet ikke kan hjelpe.
bad_ip Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Jeg er nesten sikker på at det er denne saken her: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article642392.ece Var en sølvgrå bmw. Og hadde fått en smell i ræven.
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Hahaha selv om jeg bor i bergen og (selfølgeli ) ikke har noe imot bergensere så må jeg si at det er stort sett kun i bergen dette kunne skjedd Makan til idiot kjøring skal du lete lenge etter (referere til linken over altså )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå