Svensson Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Dette var grompact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Rart hvordan folk ikke liker compact, men med engang det er S maskin oppi, så kommer "men denne likte jeg" fram. Uansett, rå bil Bjørn, men desverre ikke så pen (design), i likhet med min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Faen, du kunne jo lagt ut noen blider da jeg lå under å lufta bremser på Våler da... Neida, skikkelig tøff BMW detta. Men syns du også må sette nytt ratt på oppgraderingslista . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Faen, du kunne jo lagt ut noen blider da jeg lå under å lufta bremser på Våler da... Neida, skikkelig tøff BMW detta. Men syns du også må sette nytt ratt på oppgraderingslista . Var jo 19203 stk som stod å så på..kanskje noen knipsa ? Jepp, nytt ratt står på lista..glemte å føre opp dette. Skal ha et typ Sparco ratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Rart hvordan folk ikke liker compact, men med engang det er S maskin oppi, så kommer "men denne likte jeg" fram.Uansett, rå bil Bjørn, men desverre ikke så pen (design), i likhet med min Det er sant..Men dette gjelder egentlig VELDIG mange biler. E36 M-tech generelt..Straks folk vet eller den har M3 badge bilen brått mye kulere. Det samme gjelder f.eks 750, M5, Audi S8 osv osv.. Vedr design på din, så er den jo en tro kopi av en "basketballsko" Som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Var jo 19203 stk som stod å så på..kanskje noen knipsa ? FEIL: Det var 19203 stk som så Dr_S i aksjon på fam. kjøring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Var jo 19203 stk som stod å så på..kanskje noen knipsa ? FEIL: Det var 19203 stk som så Dr_S i aksjon på fam. kjøring . hehe, ble det no snurring i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Rart hvordan folk ikke liker compact, men med engang det er S maskin oppi, så kommer "men denne likte jeg" fram. Motoren forandrer jo utseendet ganske drastisk da! Morsom bil Bjørn; jeg vil ha stolene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Er det noen i Sarpsborg/Fredrikstad området som har litt smågromt kamera og en times tid til overs for å ta bilder? Er keen på å få tatt noen "action" bilder av bilen før det blir snø og is ute!.. Hadde satt veldig pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Veldig pen compact. Er så gira på hvit bil nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Veldig pen compact. Er så gira på hvit bil nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!! Thx :)Veldig glad for at denne er hvit selv og at den har Audi sin hvitfarge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Tipper den er hysterisk morsom å kjøre og hvit bil er jo ikke dumt Men den mangler fortsatt litt rompe, dessverre. Hjelper det hvis jeg sier at den er MYE penere enn e46 comp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 liker dissa små rakettene jeg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Tipper den er hysterisk morsom å kjøre og hvit bil er jo ikke dumt Men den mangler fortsatt litt rompe, dessverre. Hjelper det hvis jeg sier at den er MYE penere enn e46 comp? Jeg syns også coupe'n er mye finere, men ville ha en så lett bil som mulig og denne går veldig mye bedre enn en vanlig m3 coupe. Blir litt banekjøring og bilen er ganske morsom å ratte + at coupen kryr det jo av.. E46 compactn syns jeg er finere bak, men den har jo ingen fin front..merkelig det der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Morro med M-Power Compact ja Litt synd hvis jeg selger min, nå som vi kunne lekt med coupe-gutta til sommeren Tøft det første bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå