Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vel ikke forsvare meg for mye her, du ba om ærlig mening.. Og en ting kan du liksågodt lære deg først som sist, jeg har ALLTID rett..

Hvordan kan jeg vite at kjæresten din er eldre enn 14 år der hun sitter bak NASSE NØFF wunderbaumen din???

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Solgte just en 94 325tdsa med 220 på telleren, for 30 000,-

Den var ok teknisk men trengte ny lakk.

Var veldig mange som ringte og sendte mail, men det var stort sett inbytte folk var interesert i. Den ble solgt etter 2 uker. brukte både finn og autodb.

Mulig du får 58 000 for din bil, men det tar sikkert tid. Hvis du må bli kvitt den raskt har du vel ikke annet valg enn å sette prisen ned.

Din er jo også ganske sparommelig utstyrt, men vet ikke om det har noe særlig å si i denne prisklassen.

lykke til uansett

Derfor jeg skrev BENSIN 6er.. Det kan sikkert minne om mye rart! Bare å drømme litt det :lol: Har Diesel 6er hjemme også, og det låter ikke som de stygge 4sylindra gjør. Det fortsatt en diesel, og senk prisen 10000kr så går det unna. Har ikke noe planer om og kjøpe den uansett..

Skrevet

hehe barnevogn på vei eller?

Skal bytte ut min varebil(530) til fordel for en 5 seter stasjonsvogn selv, så er litt i samme situasjon. Klarer ikke bestemme meg for e46 facelift eller 1serien-de ligger i samme prisklasse. Har ikke lagt femmeren ut for salg enda men håper og tror den er lettsolgt. Men alt bunner ut i pris og etterspørsel!

Hæ? Planlegger du barnevogn i 1-serien?? Her har jeg innsett at E36 stv er for liten og må opp på en E39 for å få plass til en unge med tilbehør, så jeg er imponert om du klarer deg med en 1-serie :)

hehe nei du, tror du misforsto. og det kan jeg forstå, har formulert meg litt kronglete.

Vet ikke om man får en barnevogn baki 1 serien engang, ser litt for smalt ut.

Skrevet
Trenger vel ikke forsvare meg for mye her, du ba om ærlig mening.. Og en ting kan du liksågodt lære deg først som sist, jeg har ALLTID rett..

Hvordan kan jeg vite at kjæresten din er eldre enn 14 år der hun sitter bak NASSE NØFF wunderbaumen din???

Hehe;) Hun er nok litt eldre enn det. Har aldri drevet med sånt jeg, selv om jeg har en søt nasse nøff baum! :wink:

Skrevet

hmm pirke pirke

Ungdommene som er på jakt etter den type bil vil gjerne også ha BMW 6er lyden. ikke diesel under panseret..

utfra de setningene gikk jeg utifra at du trodde 325tds var 4 er.

Uansett, på tomgang har den skikkelig diesel lyd men noe bedre gange enn 4er diesel. Med litt turtall under pådrag er det skikkelig fet lyd, men nytter ikke å overbevise deg om det :shock:

Skrevet

Hvis du opplever skuffende respons, kan det være at du bør se på forholdet mellom kilometerstand og pris - mange potensielle bilkjøpere velger uten å blunke en bil som har blitt småkjørt 100.000km til og fra nærbutikken over dårlig brostein eller hullete grusveier, framfor en bil som er langkjørt det dobbelte på fine europaveier. :roll:

Det kan også tenkes at du bør tenke over om du skal avertere bilen i andre kanaler også. Kanskje kan lokal annonsering ha noe for seg.

Imidlertid, hvis du kun har hatt bilen for salgs i halvannen uke, er det litt galt å fokusere veldig på alt som kan være årsaken til ikke er solgt allerede, siden det kan gi inntrykk av at den er mye mer tungsolgt enn den er i virkeligheten.:)

Skrevet

Vertfall grunnen til at jeg vil ha bensin motor er forde jeg vet mest om bensin forrhold til diesel. Men hadde jeg vist mye om diesel så hadde jeg nok kjøpt meg en diesel motor. Er noen diesel biler som er helt sykt å sitte

på med, hører motoren øker turtallet sammtidig som man skjenner draget noe sykt! ;)

Skrevet

en ting som "skremmer" meg med annonsen, er at du skriver ting som SKAL fikses... hvorfor ikke bare skrive "bla bla bla, dette ER fikset" og så ordne det fort som F*** ;-)

folk vil ikke vite masse feil, men heller masser rett :-P uansett... fin utvendig, kanksje baklyktene var litt på kanten, ellers flott i grunn...lykke til med salget!

Skrevet
en ting som "skremmer" meg med annonsen, er at du skriver ting som SKAL fikses... hvorfor ikke bare skrive "bla bla bla, dette ER fikset" og så ordne det fort som F*** ;-)

folk vil ikke vite masse feil, men heller masser rett :-P uansett... fin utvendig, kanksje baklyktene var litt på kanten, ellers flott i grunn...lykke til med salget!

Hehe, Enkelt å greit fordi jeg går med høyrehånda i gips, å ikke får gjort en dritt! Hadde den vært god så hadde dette vært gjort for 2måneder siden :wink:

Skrevet
aha... ja kjipt det... hadde just min 6 uker i gips... lettere kjedelig :-P
Jepp, har gått i 8uker nå. Knakk den på havrafting, overarmen rett av. Må vel belage meg på noen uker til. Extra kjipt siden vi holder på å pusse opp til junior kommer. Kjekt med far og svigerfar som ikke er redd for å hjelpe til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...