xcuze Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde
Der Barockengel Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Video og sushi - utrolig hva man har tilgang på i urbane strøk.
tmice Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Usj dyrt, e det Audi R8 look han har på frontlyktene? Ellers så var jo ikke bilen så halvgærn
xcuze Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 jeg synes hvetrfal det er ille... men, for all del smaken er som baken lurer forresten hva speedtronik er, automatkasse på speed? trur jeg heller hadde gått for denne altså.. det er drømmen. http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde
aloebiz.net Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Bakfangern var jævlig stygg!! Samme med alle de øyelokka både oppe og nede.. Hva skjer med M-merkene og M POWER streamer når det ikke er en eneste M eller M-tech del på denne bilen da? :S Aldri skjønt det der gitt..
Arnfleip Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 frontlyktene er jo så igjennkledd at det kunne vært en japse personlig likte jeg ikke all den stylingen..ble for voldsom.. sikkert en fin bil for de som liker det mest spesielle!
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Er det bare jeg som legger merke til at de fleste slike "over styla" biler ofte er redde for bakken? kanskje de ikke vil møkke til stylinga....
xcuze Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 hadde ikke råd til senkesett vettu.. innvesterte alt i det V.I.P styling settet...
Lars89 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 VISSTE at R8/A5-lokk måtte komme før eller senere. Ser greit ut på en Audi, jalla ut på alt anna. Typisk eksempel på mislykka styling det her... Ikke senka, små, billige hjul, masse ting det bare er å teipe på for å "forbedre" utseendet, "unikt" bodykit osv... Og selvfølgelig 520 automat
martsimo Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Gullkorn: "Pris 280 000,-" "Nydelig 5 serie,pent brukt,med alt det "riktige" utstyret." "Dette er virkelig en utstyrsbombe!" "Det finnes ikke en bedre og penere utsyrt BMW 5 serie" "3 minner garasjeportåpner ... (Må kobles)" "Speedtronic ..." "V.I.P design Støtdempere foran,bakk og sideskjørt" "Stor M POWER Skrift Foran Vindu" Og til slutt: "NB!!Ønsker kontakt med kun seriøse kjøpere... Kan vurdere innbytte av bmw 5 serie (2005-2008), audi a6 (2006-2008)"
burny_ Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 winter dekk og felg Haha Åsså hva skjer med at speila var tilta fremover på så og si alle bildene? Hoff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå