Mr.Silver Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 det må jeg si... .en som virkelig har trua på seg selv dette Litt vell mye kansje.. men hver sin smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 våre nye landsmenn har det med og style biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 hehe selveste kornet blandt korn: "Stor M POWER Skrift Foran Vindu" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 winter dekk og felgHaha Åsså hva skjer med at speila var tilta fremover på så og si alle bildene? Hoff... Er vel automatisk innfellbare speil... Har han både angeleyes OG audi led? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ja det får'n si, saftig pris i hvertfall! Og du verden så glad jeg er for at jeg har holdt min M-sport utgave original etter å ha sett de bildene der. Men går bilen for den prisen der, så legger jeg ut min for salg tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 "V.I.P design Støtdempere foran,bakk og sideskjørt" makan til skrulling...sku vært straffbart å mishandle en bil på den måten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ekte pakkis kjærre !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 haha. den har jeg faktist sett på. parkerte rett borti gata og fikk øye på den da vi gikk forbi. den sto på samme sted da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Litt for mye ja, eller alt for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ekte pakkis kjærre !!! hva har dette med "pakkis" å gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 SAMTLIGE biler jeg har sett som ser ut som sånn den der, inneholder en av våre nye landsmenn, aka pakkis, tatt under en kamb...så jeg må si meg enig med Aunli her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 alle hvite jævler råner vel rundt i volvo 240! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ia Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nå får dere slutte med pakkis snakket, er vel bra at våre nye landsmenn er opptat av kvalitet. Ser da ganske mange biler med hvite eiere som ser ut som de har vært på tuppervare party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Går ikke ann å bruke utrykk som; "pakkis" "våre nye landsmenn" e.l. uten å bli arrestert av en eller anner hårsår sjel. Er det noe værre det enn å bruke f.eks. "nordlending" "trønder" eller "søring"!? Mitt inntrykk er også at majoriteten av disse "ødelagte" bilene er eid av våre nye landsmenn. Får jeg lov til å mene det? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Utrolig pris det ja BMW`s image er vel ekte kjøreglede som enn bør fokusere på og ikke hvilke person det er som kjører. At det finnes forsjellige gruperinger rånere, soss etc.. kan ofte prege enkelte biler. Hvordan hadde en hippi bil sett ut egentlig tru? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå