Sevenord Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 ... noen som tror dette kan rettes på med sidekjørt? Eller er skaden såpass grov at det blir vanskelig/umulig å montere de? Det er enda en del igjen av kanalen forrover mot forrskjermen (som ikke vises på bilde) Hun har nemlig fått prisoverslag på bytte av kanal på ca 16000kr...
Tronstad Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 hva er detta for bil ? new beetle eller no ? ser litt fucked ut i mine øyne, men 16 000. er mye spenn så kanskje verdt forsøket !
Der Barockengel Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Blir ikke det der lett en rustbombe av dimensjoner - både på utsiden og innsiden av kanalen?
Bmwfanatic Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, tror det hadde gått meg på nervene å visst att kanalen var såpass ødelagt bak skjørtet, blir som å legge ny panel på ett råttent reisverk.. hehe.. får en fin fasade, men det er fortsatt like dårlig.. klart jeg ser jo den att det koster mye penger, og du får kanskje ett par skjørter for 2000kr men, hva om det der begynner å ruste? kan jo selvsagt da bare reparere kanalen senere om noen år.. blir jo en smaksak det der egentlig, skaden bør i allefall utbedres før eller senere
wabby Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Skjørt går fint, bare puss ned der lakken har fått skade og dekk godt med hammerite (eller hva det heter). Da slipper du det med å tenke på rust. Men... Skjørter + lakkering + jobb kan fort bli noen lapper også...
Wolfeh Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Vil tro det ja. Men hvorfor skal det bli det på innsiden så lenge det ikke er hull?
Sevenord Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Det er en new-beetle ja, meget korrekt Bakre del av kanal som er ødelagt, er en "god del" igjen av kanalen forover.(som ikke vises på bilde). Flere tanker om dette ønskes. Hun er litt fortvilt, mildt sagt.. Takk så mye til dere som har kommet med tanker så langt! Jeg har ikke peiling, men sa jeg skulle høre med mine eminiente forum-homies
BreitBau Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hammerrite er bra.. Men ville nok kanskje kjørt på med litt Owatrol også... Kjør på.. Selv hadde jeg nok fikset skaden, men jeg vet også godt at 16 000 er mye penger..
opt Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Ser ut som kondemnering for meg Neida, hva med å bare sparkle igjen bulken og lakke over? Er bilen ganske ny blir ikke det synlig.
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hun burde finne et rimelig verksted, eller noen kompetente personer som kan fikse det på kveldstid, og få det ordnet skikkelig. Det er i mine øyne så alvorlig skade at hun MÅ opplyse om det når bilen skal selges. Hun får sette seg i samme posisjon selv - skal hun kjøpe bil og selger opplyser om at kanalen er grundig bulket, sparklet og lakkert over, eller bare kleiset et sideskjørt over, ville hun kjøpt bilen? Hva sier det om resten av bilholdet? Hvor mye lavere hadde budet på bilen blitt? Om det bare skjules og ikke opplyses om, og kjøper oppdager det, så blir det garantert bråk!
Wolfeh Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Sparkle igjen!? Det blir jo flere kilo sparkel!
520ia Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Må da kunne dra ut bulken en del før montering av skjørt, kan ikke sparkle dette, går jo med flere kilo med sparkel. Et karosseriverksted kan da ikke ta så mye for dette.
Sevenord Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Takk for mange gode innspill og tanker rundt dette. Saken har nå løst seg på annet hold Tnx anyway!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå