Gå til innhold

Noen har større problemer med verksteder (ødelagt bil)

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er repost eller om jeg leste den i tulletråden, men har hvertfall sett den her inne på bimmers :wink:

Sinnsyk historie det der...

Det er visst noe mange har lest på nettet, så det kan ha vært nevnt her før.

Men får helt vondt av å se det der.

Har selv hatt fler dårlige enn gode opplevelser med verksteder, så vet at det er så forbanna slitsomt.

Tror jeg kunne gjort dette bedre i garasjen selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe av det verre jeg har sett. Vært borti lignende i Norge og. Bare ikke SÅ ille. Kamerat av meg som trimma audien sin (1,8T) Satt i GT28-rs turbo osv. Så sendte han den til folka han kjøpte deler av osv for at de skulle mappe den. Det ble gjort i vår. Bilen ble hentet. Så viste det seg at de hadde dratt i filler en skrue på kompressorhuset som wastegate klokka satt i. Bilen ble sendt tilbake for at dette skulle fikses+at den skulle finjusteres litt så den gikk optimalt. De fikk en sveiser til å prøve å fylle på alu og gjenge opp igjen hullet til skruen til wastegateklokka. Han fyren klarte da seff og miste turboen i gulvet mens han dreiv, så alt som var av blader på turbinen på komp. siden ble slått i filler. Det ble masse masse masse att og fram med at deler er bestilt, nei deler er ikke bestilt allikevel, leverandør i USA klarer ikke levere osv osv osv. Bilen stod der fra Mai til August, september en gang. Den gikk da greit, men den så jo ikke ut etter så mange mnd uten vasking + at den hadde stått parkert under et tre. Så ja. Gjør ting selv hvis du kan, er min oppfordring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hørte denne historien på jobb en dag, men trodde det var en ny vandrehistorie som hadde ballet på seg for hver gang den ble fortalt. Men noe så i hesterævva sinnsykt har jeg sjelden sett! Han der Mike må jo ha hatt tidenes dårlige dag her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...