ingard Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Les denne http://my350z.com/forum/lounge-off-topic/389628-horrible-body-shop-experience-details-inside-350z-ruined.html Synes veldig synd på vedkommende! Hvis dette er en repost, slett tråden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Vet ikke om det er repost eller om jeg leste den i tulletråden, men har hvertfall sett den her inne på bimmers Sinnsyk historie det der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Vet ikke om det er repost eller om jeg leste den i tulletråden, men har hvertfall sett den her inne på bimmers Sinnsyk historie det der... Det er visst noe mange har lest på nettet, så det kan ha vært nevnt her før. Men får helt vondt av å se det der. Har selv hatt fler dårlige enn gode opplevelser med verksteder, så vet at det er så forbanna slitsomt. Tror jeg kunne gjort dette bedre i garasjen selv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenord Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Hva i helvette?! Selv JEG som aldri har montert/lakkert noe slikt før skulle da fått til det der mye bedre. Jeg er faktisk sjokkert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfleip Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Mamma hadde fixa det dær bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Silver Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 fy faen.. måtte jo ha vært blind han som har montert det greiene der! Stakkars fyr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 godt det ikke var min bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvor89 Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Det er nok noe av det verre jeg har sett. Vært borti lignende i Norge og. Bare ikke SÅ ille. Kamerat av meg som trimma audien sin (1,8T) Satt i GT28-rs turbo osv. Så sendte han den til folka han kjøpte deler av osv for at de skulle mappe den. Det ble gjort i vår. Bilen ble hentet. Så viste det seg at de hadde dratt i filler en skrue på kompressorhuset som wastegate klokka satt i. Bilen ble sendt tilbake for at dette skulle fikses+at den skulle finjusteres litt så den gikk optimalt. De fikk en sveiser til å prøve å fylle på alu og gjenge opp igjen hullet til skruen til wastegateklokka. Han fyren klarte da seff og miste turboen i gulvet mens han dreiv, så alt som var av blader på turbinen på komp. siden ble slått i filler. Det ble masse masse masse att og fram med at deler er bestilt, nei deler er ikke bestilt allikevel, leverandør i USA klarer ikke levere osv osv osv. Bilen stod der fra Mai til August, september en gang. Den gikk da greit, men den så jo ikke ut etter så mange mnd uten vasking + at den hadde stått parkert under et tre. Så ja. Gjør ting selv hvis du kan, er min oppfordring Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Hehe, hørte denne historien på jobb en dag, men trodde det var en ny vandrehistorie som hadde ballet på seg for hver gang den ble fortalt. Men noe så i hesterævva sinnsykt har jeg sjelden sett! Han der Mike må jo ha hatt tidenes dårlige dag her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snurresprett Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 uff det der va fælt for å komme fra et firma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts