Jump to content

E30 banebil 2009 *SOLGT*

Helleberg
 Share

Recommended Posts

Da ble det nok en E30. En del finere enn den forrige og facelift som jeg helst ville ha. Det som skal gjøres er egentlig ikke stort. Annen diff. Få den enda litt lavere. Hydraulisk brekk. + div små justeringer. Blir noe endring av det yttre også, men det tar jeg etterhvert.

Specs: 3liter M3 motor og gir. K-Sport coilovers, E30 M3 diff, Willwood bremser foran. Foringer + div stag. Sparco stoler og bur.

Skal selge diffen så om noen er sugne...

(Mobil kamera...)

frontedit-1.jpg

hekkedit.jpg

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

fin bli christian. handla den av en kompis av adrian denna vel. inbiller meg det var han som hadde den før. for og få senka den nok så tar du bort justeringa bak også tar du og setter den på det laveste foran. da blir den like lav som min da k-sport og D2 er samma produktet. husker den bilen der var mye lavere før når adrian hadde den.

mvh

Thorbjørn R

Takk takk alle:) Bilen er nok byggd i Skien ja. Tror diffen har 3.25utv. Hørt at jeg kan få 5k for den, vet ikke om det er urimelig....?

fin bli christian. handla den av en kompis av adrian denna vel. inbiller meg det var han som hadde den før. for og få senka den nok så tar du bort justeringa bak også tar du og setter den på det laveste foran. da blir den like lav som min da k-sport og D2 er samma produktet. husker den bilen der var mye lavere før når adrian hadde den.

mvh

Thorbjørn R

Takk :) Jupp, Kim heter han. Tenkte det, rart de ikke lager de settene så de blir LAVe på det laveste.. Må vel erstatte justeringa med de org gummi som sitter der?

Har noen org alpina stoler som sto i bilen før også som skal selges om noen er gira, skal få tatt en en photo session av både de og bilen snart :)

Veldig fin bil. :D :D

Takk :D

Rå E30! Hvordan funker det med S50 i E30?

Takk! Funker perfekt, sjekk bildene på siste side på linken. (Forrige bilen med mya av det samme oppsettet..) Hadde fjerde gir under breisladd konkurransen på Mantorp, fikk fjerde plass...var tom for dekk :)

http://www.powerdrift.no/phpbb/viewtopic.php?t=392&highlight=