Gå til innhold

Hva synes du om "auksjon" på Koed?  

61 stemmer

1. 1. Hva synes du om "auksjon" på Koed?

• Spennende nyhet!
      50
    • Ikke noe for meg!
      4
    • Ønsker å kunne by på flere deler!
      6
    • Liker det best slik det alltid har vært!
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør være "åpen" budgivning. Sånn at man ikke blir sittende å by mot selgeren selv. Ikke at jeg tror det om Koed. :)

Skrevet
Bør være "åpen" budgivning. Sånn at man ikke blir sittende å by mot selgeren selv. Ikke at jeg tror det om Koed. :)

Du velger jo bare et av tilbudene som står der. Så tar vi stilling til om du får det til den prisen :)

Blir jo ikke noen budkrig.. er på en måte først til mølla som gjelder fortsatt :)

Skrevet

Sitter og surfer litt nå, men vanskelig å finne noe..Burde nok hatt en auksjonnside ja :)

Og, om dere skal kalle det for auksjon, så bør det absolutt være åpen auksjon, men er for så vidt greit slik at vi kan gi bud også; men da bør dere kanskje kalle det noe annet enn "auksjon". Hva med bare.."bud" :P

Skrevet

Det er kanskje feil å kalle det auksjon, derfor jeg skrev det i " " også.. :)

Men det er ikke slik at vi skal bli kvitt alle disse på en gang, vi kan heller si at det er åpent for prisforslag på de. Så det er jo mest for de som ser en del de vil ha, så kan de komme med et forslag til pris på den delen. Som vi så tar stilling til.

På QXL / EBAY osv skal man jo kvitte seg med delen innen en viss tid, slik er det altså ikke.

Gjelder deler som har vært på lager i 1 år og lengre.

Skrevet

Høres ut som en veldig fiffig ting! Men, jeg har et inntrykk av at mye av de brukte delene ligger på lager i Danmark? Vil det påvirke prisen på noen måte?

Hva er forskjell på stand A og stand B?

Ønsker løsningen hjertlig velkommen :) Og håper dere kommer med en egen kategori for disse varene da jeg ikke har klart å finne noe for E46 etter å ha kikka i 10 min nå.

Skrevet
Høres ut som en veldig fiffig ting! Men, jeg har et inntrykk av at mye av de brukte delene ligger på lager i Danmark? Vil det påvirke prisen på noen måte?

Hva er forskjell på stand A og stand B?

Ønsker løsningen hjertlig velkommen :) Og håper dere kommer med en egen kategori for disse varene da jeg ikke har klart å finne noe for E46 etter å ha kikka i 10 min nå.

Lageret i DK for både nye og brukte deler. Men det påvirker ikke prisen nei. Prisen er den du finner på koed.no :) Ikke noe ekstra utover dette. Foruten frakt da, 155kr inntil 20kg :)

Skrevet
Tror det blir julegave til meg selv fra koed i år :P

Hehe, det tror jaggu jeg også det blir på meg;)

Men ellers veldig bra tiltak, tror dette kan bli bra med litt forandringer og innkjøring..

Skrevet

Syns auksjonene skal være tidsbegrenset til 1 uke fra første bud.

Minste pris burde også være oppgitt.

Også burde dere ha samme funksjon som hos ebay(ala buy it now),men kanskje med en tidsramme hvis ikke dette blir for mye rot.

Skrevet
Syns auksjonene skal være tidsbegrenset til 1 uke fra første bud.

Minste pris burde også være oppgitt.

Også burde dere ha samme funksjon som hos ebay(ala buy it now),men kanskje med en tidsramme hvis ikke dette blir for mye rot.

Egentlig er alle priser "buy it now".. bare at alle utenom den første prisen krever vurdering. Ikke vits å vente ei uke når man kan få den på 1 dag? får jo det om budet blir akseptert.

Kaller det helle prisforslag enn auksjon da :)

Skrevet

Hvordan ligger det ann her a, blir det forandringer i budsystemet? Kikker mest på E34 deler, men finner jo veldig sjelden noe som man kan by på.

Kunne godt tenktmeg å gi bud på noen brukte M5 sideskjørt :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...