fish Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Dette er vanskelig, vet ikke hva som er en fornuftig prisantydning i en salgsannonse. Blir heller ikke særlig klok av å se på finn.no heller, der varierer det veldig. Bilen som jeg skal legge ut for salg ganske snart er en E34 520i 24v sedan, -90/91 modell 278000km på telleren diamantsvart soltak el-speil sentrallås digital klokke med utetemp orginal rullegardin M-ratt (ettermontert) skinninteriør (ettermontert) armlene foran/bak nakkestøtter bak Tåke/kurvelys Hvite blink foran Radio/CD Senk med godkjent i vognkort 17" League Anarchy med 235 dekk Nye skiver/klosser/håndbrekk bak Kan ellers nevne at lakken kan virke litt "sliten" uten at jeg har prøvd å rubbe/polere ennå. Rustantydning på de vanlige plassene, som f.eks nede på dørene og rundt tanklokk. Ikke godkjent etter PKK. Må bytte noe foringer og noe "annet" husker ikke hva det het. Det er deler for rundt 1500,- som trengs. Selges fordi jeg skal gå over til E34 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonescream Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Har jo gått et stykke da, men du kan jo forsøke på noe rundt 35 000? vanskelig bilmarked nå for tiden, så vanskelig å selge bil. Nesten uansett hva du skal selge. Bare et tipp fra min side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
todleif Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 ca 25000,- vil eg tippa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astri Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 35 var kanskje litt mye. Den har sånn ca alt det samme som min, og min er gått 255.000 eg satte min til salgs for 25.000 og fikk ganske god respons... Lykke til med salget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Med noen fine 18" kunne du nådd 30. Men jeg ville nok ikke kjøpt denne for mer enn 20000-25000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 fish! Ikke lett si pris på E34 520. Får jo e34 520 fra 10000kr og opp til 100 000kr alt etter stand, rust, km, mod og moding. Tror kansje uten sett bilen men ut ifra opplysningene ville tatt en bud runde slik som Astri gjorde med prisantydning på rundt 25 000. Nå sier du lite tilstanden dekk etc... f,eks hva slags senkesett har du? Senkesett får du fra 1000kr og oppover. Selv betalte jeg kun for senkesette H&R fjærer 45 10 med bilsteindempere rundt 7000kr ikke inkl arbeid og kontroll. Kikket litt på hva jeg har handlet deler selv for uten arbeidspenger og tenker at mye av dette får jeg ikke igjen. Alternativet da for egendel ville kansje vært plukket av modinga og solgt bilen i standard utgave. Tror jeg hadde fått like mye for bilen som modinga i løst delesalg egentlig. Men du nevnte du hadde motor og denne kan du sikkert få noen kr for. Lykke til med salget ditt Fish, håper du får en pris du ikke blir skuffet over Link to comment Share on other sites More sharing options...
fish Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Takker for responsen. Forslagene ligger faktisk litt over det jeg hadde håpet på. Har aldri lagt ut bil for salg før, selv om jeg har hatt noen biler opp gjennom årene. Tror jeg gjør som Astri... Vel, nå skal jeg først hentet Touringen, håper den svarer til mine forventninger. Har kjøpt den usett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Hmm, ja håper touringen står til dine forventinger. Ellers som du ikke har overført penger eller skrevet kontrakt du finner ikke samsvarer med opplysningene så får du sende meg en pm på min da . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts